سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بزرگراهی به سمت آسمان

بسیاری از هواداران دو تیم رئال مادرید و اتلتیکومادرید شهر خود را به مقصد لیسبون ترک گفته و برای تماشای فینال لیگ قهرمانان اروپا لحظه شماری می‌کنند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگارانبرای تماشای فینال لیگ قهرمانان اروپا به صورت اختصاصی و تحت قرارداد با آژانس مورد اعتماد یوفا 135 پرواز در هفته اخیر از مادرید به مقصد لیسبون صورت گرفته و پیش بینی می شود تا آخرین پرواز رسمی تحت قرارداد با یوفا شمار این پروازها به مقصد فرودگاه لیسبون به مرز 180 برسد. از طرفی چندین و چند پرواز به شهرهای دیگر پرتغال وجود داشته که مردم به خاطر ارزان بودن آنها حاضر شده‌اند از شهرهای دیگر با اتوبوس به استادیوم برسند.

بیشتر مسافران هواپیمایی از هواداران رئال مادرید بوده‌اند و اکثریت مسافران اتوبوس و تاکسی بزرگراه مشترک اسپانیا و پرتغال را هواداران اتلتیکومادرید تشکیل می‌دهند.

بزرگراه A -5 و A -6 دو کشور همسایه اسپانیا و پرتغال را از این طریق به هم وصل می کند و این بزرگراه در ابعاد اقتصادی بسیار اهمیت دارد.

بیش از 1200 نیروی صلیب سرخ و پلیس بزرگراه در این مسیر مستقر هستند و ترافیک موجود در مسیر را کنترل می‌کنند. دو بالگرد در خاک اسپانیا ضمن هماهنگی با نیروهای امنیتی پرتغال در طول این بزرگراه فعال هستند و تلاش می‌کنند در شهرهای مونته‌مور و مریدا به صورت آنلاین همه تغییرات را زیر نظر داشته باشند.

250 پلیس ویژه مشترک دوکشور اسپانیا و پرتغال نیز در این بزرگراه مستقر شده‌اند. فوتبال اسپانیا از قهرمانی سویا در لیگ اروپا و حضور دو تیم مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا به خود می‌بالد و مردم مادرید این روزها سر از پا نمی‌شناسند. هر چند شکست در فینال با حذف از مرحله گروهی در این تورنمنت برای این هواداران دو آتشه فرقی ندارد.

برچسب ها: بزرگراه ، به سمت ، آسمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.