سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کیوسک‌های مطبوعاتی دیگر موجب سدمعبر نمی‌شوند؛

یکسان‌سازی و ساماندهی کیوسک‌های مطبوعاتی تا پایان سال

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از رفع سد معبر کیوسک‌های مطبوعاتی خیابان‌های پایتخت تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، رضا قدیمی،  مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با اشاره به اینکه تاکنون جلسات بسیاری پیرامون ساماندهی کیوسک‌های مطبوعاتی داشته‌ایم، افزود:با همکاری و هماهنگی اتاق اصناف کیوسک‌های مطبوعاتی پایتخت ساماندهی می‌شوند.

مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل شهر با بیان اینکه یک هزار و ۲۰۰ کیوسک مطبوعاتی پایتخت امسال یکسان سازی می‌شوند، اضافه کرد: با توافقات انجام شده کیوسک‌های از هماهنگی بیشتری برخورد ار خواهند شد.

وی درخصوص اینکه طراحی کیوسک‌های مطبوعاتی در دستور کار قرار گرفته است، افزود: این امر به این دلیل است که  کیوسک‌ها، روزنامه‌ها و مجلات خود را در فضای پیاده روها نگذارند تا تردد عابران پیاده با مشکلی مواجه نشود.

قدیمی با بیان اینکه با طراحی این کیوسک‌ها دیگر سد معبر نخواهیم داشت، ادامه داد: به همین منظور جایگاهی برای کیوسک‌های جدید تعبیه خواهد شد تا فضای پیاده‌روها اشغال نشود.

مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل شهر با اشاره ساماندهی کیوسک‌های مطبوعاتی در مناطق مختلف گفت: در شکل ظاهری کیوسک‌ها تغییری ایجاد نخواهد شد و منظور از ساماندهی مقابله با سد معبر در پیاده روهای خیابان‌هاست.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.