سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زیرساخت های افزایش جمعیت فراهم شود

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان دچار مشکلات فراوانی است گفت: باید معاونت مستقلی در ریاست جمهوری تحت عنوان معاونت جوانان تشکیل شده و به حل مشکلات این قشر بپردازد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگارانرسول خضری  اجرای سیاست های جمعیتی را در گرو هماهنگی 15 وزارتخانه و سازمان خواند و گفت:  مجلس اخیراً طرحی را در راستای افزایش جمعیت داد که فقط در خصوص  امور جزئی بود در حالی که باید زیرساخت های مناسب را برای افزایش جمعیت فراهم کرد.

نماینده مردم شین آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش امید به زندگی، اشتغال جوانان، تسهیلات ازدواج و مسکن از مهمترین زیرساخت های لازم برای افزایش جمعیت است. 

عضو کمیسیون بهداشت مجلس تاکید کرد: اگر تا سال 1410 با همین روند 1.3 درصدی رشد جمعیتی پیش برویم جزو کشورهای پیر خواهیم بود. باید حداقل رشد سالانه جمعیت 1.7 درصد باشد.

وی با بیان این که قشر جوان مولد و قشر سالمند مصرف کننده است گفت: باید ابتدا تسهیلاتی را برای ازدواج و جوانان پیش بینی کرد و پس از آن بحث فرزندآوری را مطرح کنیم.

خضری با اشاره به شکل گیری وزارت ورزش و جوانان گفت: این وزارتخانه در ساماندهی امور ورزش و جوانان نیز دچار مشکلات فراوانی است و نمی توان انتظار داشت همه مسایل جوانان را حل کند.

وی پیشنهاد داد که معاونت مستقیم تحت عنوان معاونت جوانان ریاست جمهوری تشکیل شود که به ساماندهی مسایل و مشکلات جوانان بپردازد.

برچسب ها: تشکیل ، معاونت ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.