سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش قرآنی به بینندگان شبکه سحر در "راه مبین"

برنامه هفتگی "راه مبین" در سیمای اردوی شبکه سحر، به آموزش قرآنی به مخاطبان اردوزبان این شبکه می پردازد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به  نقل از روابط عمومي رسانه ملي روابط عمومی شبکه بین المللی سحر، برنامه آموزش قرآنی "راه مبین" به تهیه کنندگی رضا فهیمی، هر هفته به صورت زنده از مرکز اسلام اصیل قم روی آنتن سیمای اردو می رود.

فهیمی در مورد برنامه "راه مبین" گفت: در این برنامه، قواعد روخوانی قرآن و تجوید توسط کارشناس قرآنی به مخاطبان آموزش داده می شود.

وی در مورد آیتم های برنامه اظهار کرد: در این برنامه ابتدا کارشناس به مدت 10 دقیقه توضیحاتی در مورد قواعد روخوانی و تجوید قرآن ارایه می دهد. سپس سه نفر از بینندگان، طی تماس تلفنی با استودیوی برنامه به قرائت آیاتی از قرآن مجید می پردازند و کارشناس پس از اتمام قرائت هر یک از شرکت کنندگان، ایرادها و اشکالات موجود در نحوه قرائت آنها را بیان می کند.

رضا فهیمی در پایان به پخش ویژه برنامه "راه مبین" در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: این ویژه برنامه از ابتدای ماه مبارک رمضان روی آنتن سیمای اردو خواهد رفت و ساختار آن از حالت آموزشی به مسابقه قرآنی تغییر می کند.

علی حیدر نوری اجرای برنامه "راه مبین" را بر عهده دارد و سید مجتبی رضوی کارشناس این برنامه است. علی کریمی (کارگردان)، امیرحسین قلندری (دستیار تهیه)، بشیر احمد (ناظر محتوایی)، حسین زارعان، حسن راوش و حر اصغری (تصویربرداران)، حسین جوان مجیدی (صدابردار)، محمدرضا صالحی (تدوینگر) و محمدرضا شهبازیان (امور گرافیکی) نیز سایر عوامل تهیه این برنامه هستند.

برنامه "راه مبین" سه شنبه ها ساعت 16:00 به وقت تهران به مدت 45 دقیقه به صورت زنده از سیمای اردوی شبکه سحر پخش می شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: شبکه ، سحر ، برنامه ، آموزش ، رمضان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.