سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

دوران دفاع مقدس نمونه موفق عزم ملی و مدیریت جهادی

سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری در بیانیه ای دوران دفاع مقدس را از مهم ترین نمونه های موفق عزم ملی و مدیریت جهادی دانست.

در بیانیه سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری، ضمن تبریک سالروز حماسه رزمندگان اسلام در سوم خرداد 61، یاد و خاطره شهدای عملیات بیت المقدس به ویژه 72 شهید استان چهارمحال و بختیاری در این علمیات گرامی داشته شده است.
این بیانیه می افزاید: معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: " خرمشهر را خدا آزاد کرد " و امسال سالروز این حماسه بزرگ با بعثت حیات بخش پیامبر اعظم صلی اله علیه و آله و سلم تقارن یافته است.
دوران هشت سال دفاع مقدس از موفق ترین نمونه های عزم ملی و مدیریت جهادی است و امروز نیز امید آن می رود که ملت بزرگ ایران و مسئولان نظام، با لبیک به رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب با همان روحیه ایمانی، پیروزی های بزرگتری را شاهد بوده و روح ملکوتی امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر را خشنود سازیم.
در این بیانیه با اشاره به بحث فرهنگ درتحقق شعار سال، عنوان شده است: پیروزی در جنگ نرم دشمنان انقلاب، نیازمند نهادینه شدن فرهنگ ناب اسلامی است و این فرهنگ در سایه مدیریت جهادی، با توکل به خدا و تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری محقق می شود./ب

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.