سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

فتح خرمشهر نشانگر قدرت نظامی ایران بود

فتح خرمشهر قدرت نظامی و دفاعی ایران را به رخ جهانیان کشید .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان، به فرا رسیدن سه خرداد سالروز فتح خرمشهر و پیروزی عملیات غرور آفرین بیت المقدس اشاره کرد و آزاد سازی خرمشهر را از بزرگترین روزهای تاریخ کشور عنوان کرد.

حجت الاسلام خاتمی افزود :عملیات بیت‌المقدس نشانگر مقاومت رزمندگان و جانبازان است که با از خود گذشتگی و ایثار موجب پیروزی ملت ایران در مقابل دشمنان شد ند .

وی با اشاره به اینکه وحدت و یکپارچگی ملت ایران عامل اصلی شکست دشمنان بود یا دآور شد: یاری خداوند ووحدت و همدلی بین نیروهای نظامی کشورمان به ویژه ارتش و سپاه پاسداران باعث شد که خرمشهر ازدست دشمنان ایران اسلامی ازاد شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه خرمشهر برای صدام چنان مهم بود که چندین لشکر خود را برای حفاظت از آن در این شهر مستقر کرده بود ادامه داد: فتح خرمشهر معادلات نظامی دشمنان را به هم زد.

حجت الاسلام خاتمی به بهت ؛  نا باوری و سکوت رسانه‌ای دشمنان پس از آزادسازی خرمشهر اشاره و اضافه کرد : فتح خرمشهر، ایران رابه عنوان یکی از قدرت های سیاسی و نظامی منطقه مطرح کرد.

وی با اشاره به فرا رسیدن عید بزرگ مبعث اسلام خاطر نشان کرد : پیامبر گرامی اسلام(ص) زمانی مبعوث به رسالت شد که ایده جاهلیت ایده مردم جزیره العرب بود و در یک کلام پیامبر بساط جاهلیت را برچید./س


 
برچسب ها: فتح ، خرمشهر ، قدرت ، نظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.