سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

حل مشکل مسکن مهر شهرستان دماوند دراستان تهران اولویت دارد

فرماندار شهرستان دماوند گفت: کهن شهرستان دماوند به عنوان نخستین شهرستان اولویت دار استان تهران در خصوص حل مشکل مسکن مهر مد نظر قرارمی گیرد و تا پایان سال مشکلات آن بصورت جدی پیگیری و حل و فصل شود.

 

ˈناصر محمودی فرˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن بیان کرد: هماهنگی برای افتتاح قریب یک هزار و 800 واحد مسکن مهر برای شهرستان دماوند در روز مبعث پیامبر اکرم (ص ) از تصمیمات اتخاذ شده این نشست است.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه مشکلات پروژه های مسکن مهر مهرآباد و محک مورد بحث و بررسی قرار گرفت، افزود: پیش بینی کمیته ای برای فعالیت درخصوص زیرساخت پروژه های درآستانه استقبال و افتتاح در دستورکار قرار دارد.

این مقام مسوول بیان کرد: فعالیت کمیته برای حل مشکل زیرساخت پروژه ها بصورت جدی ادامه می یابد و در صورت لزوم پس از افتتاح پروژه ها در ایام مبعث پیامبراکرم (ص) جلساتی را با حضور مدیران کل بنیاد مسکن و راه و شهرسازی دراین خصوص ادامه می دهیم.

وی با اشاره به ویژگی پروژه افتتاحیه مسکن مهر مهرآباد و محک که تحویل متقاضی خواهد شد، گفت: تمامی مشکلات خدماتی مانند آب و فاضلاب و ..... در پروژه افتتاح شده برطرف شده است.

این مقام مسوول هدایت تعاونی هایی که درصد پیشرفت فیزیکی آنان در حد صفر با آورده اعضای کم به تعاونی مسکن مهر مهرآباد یا آبسرد را از مهمترین مصوبات این نشست خواند.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: پیمانکاران و تعاونی هایی که در سال گذشته عملکرد نامناسبی داشته اند و اداره راه و شهرسازی از آنان رضایت ندارند براساس ماده 48 خلع ید می شوند و پیمانکاری آنان به افراد دیگر واگذارشود./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مهدی
۱۴:۰۹ ۱۷ مرداد ۱۳۹۳
نظارت مستمر و دقیق بر قیمتهای تمام شده مسکن های مهر، که سیاست های اصلی این رویکرد حمایت از اقشار کم درآمد بوده ولی در حال حاضر اگر این وقت و سرمایه در بازار آزاد مسکن هزینه می شد آینده بهتری برای اعضاء تعاونی های مسکن مهر بوجود می آمد.