سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر؛

مصوبه جدید مجلس شورای اسلامی تیر خلاص به قوانین مبارزه با مواد مخدر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: قانون مصوب شده در مجلس شورای اسلامی در واقع تیر خلاصی بر قانون مبارزه با مواد مخدر را در این زمینه با چالش روبه رو خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار علی مویدی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا صبح امروز در جمع خبرنگاران با انتقاد از قانون جدید مصوب شده در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه اخیراً قانونی در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده که می‌توان آن را تیر خلاصی به سر قانون مبارزه با مواد مخدر دانست.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: متاسفانه قانونی در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده است که عوامل حوزه مبارزه با مواد مخدر در نیروی انتظامی را به لحاظ قوانین با چالش رو به رو خواهد کرد ومجلس در این زمینه باید پاسخگو باشد.

وی افزود: قانون مصوب شده در آیین دادگستری کیفری راه مبارزه با مواد مخدر را خدشه دار خواهد کرد و من مطمئن هستم رئیس مجلس شورای اسلامی از این موضوع بی‌اطلاع است و متاسفانه تصویب این قانون می‌تواند اثر گذاری نامطلوبی در حوزه مبارزه مواد مخدر داشته باشد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در ادامه بیان داشت: این قانون افرادی که در حوزه مبارزه با مواد مخدر فعالیت می‌کنند را با مشکل رو به رو خواهد کرد در حالی که این مطالبه و دغدغه مردم از نیروی انتظامی است.

سردار مویدی خاطرنشان کرد: این قانون هنوز در صحن علنی مجلس نیامده و شامل ماده 85 شده و بخش مقابله‌ای دستگاه‌های قضایی و نیروی انتظامی با اجرای این قانون با چالش جدی رو به رو خواهد شد و مجلس باید این قانون را اصلاح کند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.