سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پنجاه و دومين شماره‌ي مجله‌ي 24 با پرونده‌اي درباره‌ي‌ فيلم هابيت، ويراني اسماگ منتشر شد

در اين پرونده‌ي خواندني كه بيشتر بر روي سوابق و سبك ادبي جي. آر. آر. تالكين، خالق هابيت و ارباب حلقه‌ها، تمركز شده مي‌توانيد خواننده‌ي نظرات تالكين درباره‌ي ادبيات فانتزي باشيد.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران ؛ در صفحات سينماي ايران اين شماره از 24 علاوه بر مرور چهره‌ها، توليدات و بازيگران ماه گفت‌وگوي عبدالجواد موسوي با مسعود كيميايي درباره‌ي فيلم متروپل منتشر شده است. مهرزاد دانش، شاهين شجري‌كهن، نيما حسني‌نسب، روبرت صافاريان، يحيي نطنزي و عليرضا معتمدي هم يادداشت‌هاي بلندي درباره‌ي فيلم‌هاي پنج‌ستاره، اشباح، زندگي مشترك آقاي محمودي و بانو و متروپل نوشته‌اند.

 در اين بخش از مجله سعيد عقيقي و آرش خوش‌خو به بهانه‌ي اكرانزندگي مشترك آقاي م
حمودي و بانو درباره‌ي نقاط قوت و ضعف تصوير طبقه‌ي متوسط در سينماي ايران با هم گفت‌وگو كرده‌اند

پرونده‌‌ي بازيگر ماه بخش سينماي دنياي شماره‌ي خردادماه 24 به مجموعه مطالبي درباره‌ي كارنامه‌ي بازيگري كيت بلانشت اختصاص دارد. گفت‌وگوي كيت بلانشت با وودي آلن، يادداشتي از آرش خوش‌خو درباره‌ي جايگاه ستاره در سينما، مروري بر مهم‌ترين نقش‌ها و بازي‌هاي بلانشت و جدول ارزشگذاري منتقدان بخشي از مطالب اين پرونده است.

گفت‌وگو با ايرج كريمي درباره‌ي كتاب 10 سال با هملت و معرفي فيلم‌ها و سريال‌هاي برگزيده را در بخش راهنما مي‌توانيد بخوانيد. بخش كارگاه هم به جديدترين قسمت از مجموعه مطالب آموزش نقدنويسي، راهنماي فيلم‌هاي قدرنديده و گفت‌وگو با كامبوزيا پرتوي درباره‌ي اولين فيلمش، ماهي، اختصاص دارد.

خاطره‌ نگاري فيلم آرواره‌هاي استيون اسپيلبرگ و پرونده‌ي بازنگري فيلم بلندي و پستي آكيرا كورساوا به همراه مطالبي از مجيد اسلامي و امير پوريا در بخش نوستالژي منتشر شده است. شرمين نادري، پدرام رضايي‌زاده، سينا دادخواه و ايثار قنواتي هم در صفحه‌ي اشياء از آنچه در فيلم‌ها مي‌بينيد به شما نزديك‌ترند يادداشت‌هايي درباره‌ي چند «كفش» مشهور تاريخ سينما نوشته‌اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: شماره ، مجله ، فیلم ، ستاره ، بازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.