سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیانیه چند پیشکسوت بسکتبال در حمایت از مصطفی هاشمی

چند پیشکسوت بسکتبال در بیانیه ای به حمایت و قدردانی از مصطفی هاشمی سرمربی سابق تیم مهرام پرداخته و به نوعی اعتراض خود را به نحوه کنار گذاشتن وی بعد از اتمام لیگ نشان دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ پایان همکاری تیم بسکتبال مهرام با مصطفی هاشمی سرمربی تیم این بار برخلاف ابتدای فصل گذشته سر و صدای زیادی نداشت. چند پیشکسوت بسکتبال با توجه به این فضا بیانیه ای را تنظیم کرده و به دست خبرنگاران رساندند تا به حمایت و دلجویی از هاشمی بپردازند.

در این بیانیه آمده است:

جناب آقای مصطفی هاشمی مربی ارزشمند بسکتبال ایران، بی شک تلاش های مربیان بسکتبال ایران در طول سال های گذشته تاکنون باعث رونق این رشته ورزشی شده است و یکی از عوامل تاثیر گذار قهرمانی های پی در پی بسکتبال ایران در سطوح مختلف به خاطر تلاش مربیان ایرانی همچون شما بوده است.

متاسفانه در شرایط کنونی بسکتبال و در مواقع بسیار، کار مربیان بسکتبال ایران آن گونه که شایسته این قشر محترم باشد ارج گذاشته نشده و تعدادی از این عزیزان طی فعالیت های خود همواره مورد بی توجهی و گاه قربانی سیاست های ناآگاهانه قرار گرفته اند که دود آتش غفلت از مربیان و گاه بی اعتنایی به آنها در چشم بسکتبال می رود و آینده این ورزش را به خطر می اندازد.

لذا ما تعدادی از پیشکسوتان ، مربیان و کارشناسان بسکتبال ایران با هدف حمایت از مربیان زحمتکش بسکتبال مانند هاشمی، حمایت خود را از شما مربی ارزنده تاریخ برگزاری لیگ های بسکتبال ایران اعلام می داریم و از تلاش های سرمربی سابق تیم بسکتبال مهرام قدردانی می کنیم.

امید است برخی بی اعتنایی ها موجب بی انگیزگی مربیان ارزشمند بسکتبال ایران در سطوح مختلف نشود و بسکتبال ایران همچنان با تلاش مربیان باانگیزه خود نظیر مصطفی هاشمی بتواند در سطح پیکارهای بین المللی گام های محکم و استوار بردارد.
 
امیر ایلیاوی، داریوش نبوی، عباس مقدس زاده، جمشید شریعت نژاد، علی شکوری، عباس مرشدی، نصرت الله جعفریان، وحید ابوالحسنی، محمد صادق حاج صفار، مهدی معصومی، علی محمد زاده، احمد نوروزی، حسن نگهداری، علی صالحی و جمعی دیگر از پیشکسوتان و مربیان بسکتبال بیانیه فوق را تنظیم کرده اند که محتوای آن بدون تغییر انعکاس داده می شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.