سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاونت پیشگیری و درمان اعتیاد خبر داد

طرحی که می‌تواند در ارتقای آگاهی خانواد‌ه‌ها نسبت به اعتیاد مؤثر باشد

محسن روشن‌پژوه از کارزار رسانه‌ای اعتیاد، طرحی که می‌تواند با هدف ارتقای آگاهی خانواده در خصوص استفاده از مواد مخدر اجرایی شود، خبرداد.

محسن روشن‌پژوه، معاون پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: کارزار رسانه‌ای اعتیاد با تمرکز بر شیشه طرحی است که سال گذشته برای اولین بار در تهران اجرایی شد و در تعطیلات نوروزی با عنوان شکوفه‌های پیشگیری از اعتیاد به مرحله اجرا درآمد.

وی با اشاره به گسترش این طرح در سطح کشور افزود: این طرح در اردیبهشت ماه سال جاری در شهر مازندران راه‌اندازی شد و قراراست به زودی در سطح کشور اجرایی شود که هدف اصلی آن ارتقای آگاهی خانواده در خصوص اعتیاد و استفاده تنفسی از مواد مخدر است.

روشن‌پژوه خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح تحقیقات و مطالعات کاملی انجام شد و تحلیل وضعیتی از اعتیاد و مخاطبین آن صورت پذیرفته و با توجه به نیازسنجی، شیوه‌های مختلفی را که به وسیله آن می‌توان مردم را در این فرآیند آگاه‌سازی کرد توسط مشارکت دستگاه‌ها رسانه‌ها و نهادها طراحی می‌شود و پس از ارزشیابی تأثیرات و شناسایی ‌آن در مخاطبین در سطح کشور اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.