سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جنوب غرب پایتخت انجام می‌شود؛

تعیین تکلیف بیش از 90 صنف آلاینده و مزاحم

مدیر اداره ساماندهی شهرداری منطقه 18 از بررسی و تعیین تکلیف بیش از 90 صنف آلاینده و مزاحم در این منطقه خبر داد.

امیر حسین علیزاده، مدیر اداره ساماندهی شهراری منطقه 18 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح بررسی، تعیین تکلیف و تغییر کاربری بیش از 90 صنف آلاینده و مزاحم در محلات 16 گانه و نواحی 7 گانه منطقه 18 در دستور کار اداره ساماندهی شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور کاهش آلاینده‌های زیست محیطی، افزایش سلامت شهر، ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان در دست اجرا است.

علیزاده اظهار داشت: در این طرح، بیش از 90 صنف آلاینده و مزاحم در محلات 16‌گانه و نواحی 7گانه منطقه 18 با حضور کارشناسان ساماندهی تعیین تکلیف و تغییر کاربری داده خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: بررسی، تعیین تکلیف و تغییر کاربری بیش از 90 صنف آلاینده و مزاحم در محلات 16‌گانه و نواحی 6‌گانه منطقه 18، تعطیلی 15 واحد صنفی، تغییر کاربری و تبدیل 15 کارگاه تجاری غیر مجاز به مسکونی، ارجاع تعداد 27 پرونده به اداره حقوقی،تغییر شغل 28 کارگاه اجرای 6 رای تمهیدات و صافکاری از اقدامات اجرایی این طرح است.

علیزاده خاطرنشان کرد: جمع آوری 21 قلاده سگ به روش زنده گیری، نصب بیش از صد درپوش  در محل خروجی آب‌های منازل به منظور جلوگیری از ورود جانوران موزی، توزیع بروشور‌های اطلاع‌رسانی عملکرد و وظایف ساماندهی مشاغل شهر تهران از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.