سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"محمود عباس" با دبيرکل سازمان همکاری اسلامی دیدار کرد

دبیر کل سازمان همکاری اسلامی پنجشنبه در رام الله با رییس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاری دولتی فلسطین؛ در دیدار ایاد امین مدنی دبیر کل سازمان همکاری اسلامی و هیئت همراه او با محمود عباس که در مقر تشکیلات خودگردان فلسطین در شهر رام الله صورت گرفت دو طرف ضمن گفتگو درباره تحولات و اوضاع سرزمین های اشغالی فلسطین بر اهمیت برگزاری نشست کمیته وزارتی ( کشورهای اسلامی ) به منظور بسیج هر چه زودتر حمایت های سیاسی مسلمانان از قدس تاکید کردند.
محمود عباس در این دیدار گفت قدس نیازمند حمایت حقیقی از سوی تمامی اعضای سازمان همکاری اسلامی به منظور مقابله با روند یهودی سازی این شهر از سوی رژیم صهیونیستی است که به صورت بی سابقه ای با هدف تغییر ویژگی های اسلامی شهر قدس ادامه دارد و برای اینکار کشورهای اسلامی باید از پایداری و مقاومت مردم فلسطین پشتیبانی کنند. عباس گفت سفر به فلسطین و قدس حمایت واقعی از پایداری مردم فلسطین و ضرورتی دینی و ملی برای نجات مقدسات در برابر حملات روزانه افراطی ها است و اینکار نیازمند شجاعت همه ( مسئولان ) کشورهای عربی و اسلامی است .
 رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در بخش دیگری از سخنانش جدیدترین تحولات مربوط به فرایند مذاکرات صلح بین فلسطینیان و رژیم اسراییل و خوداری این رژیم از اجرایی کردن توافقات صورت گرفته به ویژه آزادی چهارمین گروه از اسیران قدیمی فلسطینی از زندان را برای دبیر کل سازمان همکاری اسلامی تشریح کرد.
 
عباس تصریح کرد طرف فلسطینی برای موفقیت تلاش های آمریکا به منظور نجات فرایند صلح کاملا همکاری کرد اما طرف اسراییلی با لج بازی و اصرار بر شهرک سازیها و اقدامات یک جانبه ، این تلاش را به شکست کشانید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.