سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

پایش سواحل مازندران

با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در سواحل برخورد قانونی می شود.

 

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت: قبل از صدور مجوز بهره برداری از تاسیسات دریایی از ارائه هرگونه خدمات دریایی و بندری به سرمایه گذاران خودداری می شود، گفت: از هرگنه ساخت و ساز تاسیسات ساحلی و دریایی غیرمجاز در سواحل جلوگیری می شود.

تاتینا خواستار همکاری ارگانها و نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای تحقق قوانین توسعه پایدار سواحل شد و افزود: در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز پس از اولین اخطار چنانچه عملیات اجرایی همچنان ادامه یابد همکاری لازم با اداره کل برای دریافت مجوز صورت نگیرد، از طریق مراجع ذیصلاح اقدام می شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران از برگزاری یازدهمین همایش بین المللی سواحل، بنادر و سازه های دریایی با محوریت نواحی ساحلی، فرصت ها و چالش ها خبر داد و گفت: این همایش با هدف تقویت همکاریهای فنی و تخصصی میان کشورهای منطقه و جهان برگزار می شود.

تاتینا توجه به چالش های فراروی سواحل استان مازندران در بخش های زیست محیطی و افزایش چشمگیر ساخت و سازهای غیرمجاز و همچنین لزوم شناسایی فرصت ها و ظرفیت های بالقوه این موهبت خدادادی از کارشناسان و علاقمندان خواست با حضور مؤثر در این همایش راهکارهای توسعه پایدار در سواحل استان را پیش روی تصمیم گیران قرار دهند.

یازدهمین بین المللی سواحل ، بنادر و سازه های دریایی در راستای تبادل آخرین دستاوردها، تجربیات و نوآوری های علمی و اجرایی در ابعاد ملی و بین المللی توسط سازمان بنادر و دریانوردی طی روز های 3تا5 آذرماه سال جاری در هتل المپیک تهران برگزار می شود./س

برچسب ها: سواحل ، پایش ، قانونی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.