سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

309 عنوان برنامه در بخش توليدات تلويزيوني جشنواره مراكز رقابت مي‌كنند

رئيس مركز سيماي استان­ها با اشاره به برگزاري هجدهمين جشنواره توليدات راديويي و تلويزيوني مراكز حضور كيفي مراكز استاني در اين دوره از جشنواره را مثبت ارزيابي كرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبري هجدهمين جشنواره توليدات راديويي و تلويزيوني؛ رئيس مركز سيماي استان­ها با اشاره به برگزاري هجدهمين جشنواره توليدات راديويي و تلويزيوني مراكز حضور كيفي مراكز استاني در اين دوره از جشنواره را مثبت ارزيابي كرد و گفت: همه آثاري كه به بخش داوري رسيده­اند مجموعه برنامه­هائي هستند كه از سال 88 تا اواخر سال 92 در واحد ارزيابي مركز سيماي استان­ها ارزيابي شده‌­اند.
 
عمران حيدري مجموع برنامه­هاي ارزيابي شده در مركز سيما را 15870 ساعت در همه ساختارهاي برنامه­اي بيان ­كرد و گفت: آثاري كه ميانگين امتياز ارزيابي آنها حداقل 72 بوده است به بخش داوري جشنواره راه يافته­اند.
 
وي افزود : 309 عنوان برنامه در مجموع به بخش داوري جشنواره راه يافته­اند كه از اين تعداد 17 برنامه در ساختار انيميشن، 6 سريال، 75 مستند، 46 فيلم تلويزيوني،11 عنوان با ساختار تله تاتر، عروسكي و نماهنگ و 135 عنوان برنامه با ساختار تركيبي ساده، تركيبي نمايشي، مستند گزارشي، مسابقه، ميزگرد ، ميان برنامه نمايشي و گزارش هستند.همچنين 19 اثري تلويزيوني كه به جشنواره هاي مختلف ملي و بين المللي راه يافته اند در مرحله داوري بررسي شده اند.
 
رئيس مركز سيماي استان­ها با تأكيد بر استفاده از خبرگان و كارشناسان سيما در امر داوري جشنواره گفت: آثار منتخب در 4 بخش نمايشي، مستند، انيميشن و تركيبي گروه­بندي شده­اند كه توسط داوران هر گروه ارزيابي مي­شوند. حيدري با اشاره به شاخصه­هاي داوري آثار گفت: نگاه به فرهنگ بومي ، قابليت­هاي هنري و فني، استفاده از عوامل منطقه­اي و توجه به سياستگذاري محتوائي ستاد، مهمترين شاخص­ها در برگزيده شدن آثار است.
 
رئيس مركز سيماي استان­ها برگزاري برنامه­‌هاي آموزشي در ايام جشنواره را يادآور شد و افزود، از جمله اين برنامه­ها برگزاري دو پنل آموزشي در مورد( نحوه پرداخت سبك زندگي در برنامه‌­هاي تلويزيوني) و (طنز تلويزيوني) است كه توسط استادان و كارشناسان اين بخش انجام مي­شود. همچنين در مراسمي جوايز گروهاي چهارگانه هم به آنان اهداء مي­‌شود.


انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.