سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

خشکسالی مهم ترین مشکل محمود آباد

خشکسالی و کم آبی مهمترین مشکل شهرستان بوده که برای رفع آن باید تلاش و برنامه ریزی شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری، فرماندار محمودآباد گفت: محمودآباد از شهرستانهای مهم کشاورزی استان بوده و بخاطر پایین دست واقع شدن، از توزیع ناعادلانه آب رنج می برد.

فرزانه افزود: ما بشدت درتنگنای کم آبی هستیم و با اعلام آمادگی که مدیریت امور آب استان درمورد رسیدگی اضطراری داشتند امیدواریم بتوانیم این مشکل راحل کنیم.

به گفته فرماندار محمودآباد: ما پایین دست قرار داریم و ابتدا باید میر آب و سر میرآب حرفه ای باهمکاری امور آب تعیین کنیم که اینکار را انجام دادیم و مشکل بعدی ما توزیع ناعادلانه آب است که اگر ادامه پیدا کند ما 100 درصد رسانه ای خواهیم کرد و افرادی که مقصر هستند را به مردم معرفی خواهیم کرد.

محسن رضایی، شهردار محمودآباد نیز بیشترین مشکل مطرح شده از سوی مردم را آسفالت، کانال کشی و نظافت عمومی شهری عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه شهر بسرعت درحال گسترش است برای انجام زیرساختها مثل آسفالت و خدمات رفاهی، هزینه هایی را بردوش شهرداری می گذارد که نیازمند یاری مسئولان هستیم.

وی یادآور شد: این سرعت توسعه با درآمدهای شهرداری همخوانی ندارد و شهرداری هم باتوجه به بودجه خود توان پوشش این توسعه را ندارد که نیاز به همت مضاعف، درآمد بیشتر و بودجه های مشخص درحوزه های مختلف داریم.

شهردار محموداباد بااعلام اینکه امسال 67 درصد بودجه را افزایش دادیم ابراز امیدواری کرد: با این بودجه با سرعت بیشتری به توسعه شهر کمک کنیم.

رضایی با بیان اینکه در تمام حوزه ها برنامه داریم گفت: تکمیل کنارگذر غربی و شرقی، احداث دیوارحائل در رودخانه هایی که لایروبی شدند از جمله برنامه هاست./س

برچسب ها: خشکسالی ، مشکل ، کم آبی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.