سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشاور عالی سازمان سنجش خبر داد

10 خرداد آخرین مهلت تکمیل "فرم صلاحیت دکتری 93"

در آزمون ورودی دکتری نیمه‌متمرکز سال 93 تعداد 240 هزار و 391 نفر ثبت نام نموده‌اند که از این تعداد 194 هزار و 296 نفر در جلسه آزمون حاضر بودند.

دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: از تعداد 194 هزار و 296 داوطلب حاضر در جلسه آزمون، تعداد 49 هزار و 537 نفر مجاز به انتخاب رشته شده‌اند که از این تعداد،‌ 38 هزار و 6 نفر نسبت به انتخاب رشته اقدام نموده‌اند.

وی گفت: از تعداد 38 هزار و 6 داوطلب انتخاب رشته کننده با توجه به ضوابط و مقررات پذیرش تعداد 27 هزار و 485 داوطلب به عنوان معرفی‌شدگان برای بررسی سوابق علمی، آموزشی، پژوهشی و همچنین مصاحبه تخصصی به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی معرفی شدند.

توکلی اظهار داشت: نظر به اینکه کلیه معرفی‌شدگان ضرورت داشته که نسبت به تکمیل فرم بررسی صلاحیت‌های عمومی آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال 1393 اقدام نمایند بنابراین چنانچه فرد یا افرادی که در ردیف معرفی‌شدگان برای مصاحبه قرار گرفته‌اند و تاکنون برای تکمیل فرم صلاحیت‌های عمومی اقدام ننموده‌اند لازم است که حداکثر تا پایان روز شنبه 10 خرداد ماه 1393 به سایت سازمان مراجعه و نسبت به تکمیل فرم مذکور اقدام نمایند.

وی خاطرنشان کرد: بدیهی است، چنانچه معرفی شده‌ای نسبت به تکمیل فرم مذکور حداکثر تا روز شنبه 10 خرداد 1393 اقدام ننماید چنین فردی از مرحله پذیرش نهایی حذف خواهد شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.