سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گزارش/

"تن فروشی" زنان برای یک گرم مواد

گسترش روز افزون متقاضیان مصرف هروئین در شیکاگو منجر به بی‌خانمان شدن و افزایش جمعیت مصرف کننده هروئین در پی ارزان و قابل دسترس بودن که به صورت سیل‌وار از مکزیک وارد شیکاگو می‌شود، شده است.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در پی فراوانی و ارزان قیمت بودن هروئین در شیکاگو تعداد افراد مصرف کننده در میان دیگر مصرف کنندگان مواد مخدر رو به افزایش است و براساس آمار دست کم نیم میلیون زن در ایالات متحده به ویژه شیکاگو  هروئین مصرف می‌کنند.

افزایش روزافزون این جمعیت منجر به بی‌خانمان شدن صدها هزار نفر در شیکاگو، بلیوی شده که در پی آن محل زندگی این افراد در پارکینگ‌ها، زیر پل، خرابه‌ها و ساختمان‌های نیمه کاره تغییر یافته است و این زنان حاضر هستند برای گرفتن مواد دست به هرگونه اقدام بی شرمانه ای بزنند و تن فروشی کنند.
 
مسوولین دولتی هنوز نتوانسته‌اند این معضل اجتماعی و وضعیت اسف بار معتادان شیکاگو را سامان‌دهی کنند.
 
افزایش بیماری‌های ویروسی نظیر ایدز و هپاتیت که در اثر استفاده از وسایل مشترک هنگام مصرف از دیگر معضلات پیش روی این دولت است که هنوز موفق به کنترل نشده است.
 
انتقال موادمخدر نظیر هروئین از مکزیک به قدری است که با وجود تلاش‌های همه جانبه پلیس مبارزه با مواد مخدر در شیکاگو و کشف محموله ها، باز هم مقدار قابل توجهی از این ماده مخدر به شیکاگو وارد می‌شود که با قیمت‌های پایین در بین مصرف کنندگان توزیع شده از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است.

انتهای پیام/
برچسب ها: هروئین ، شیکاگو ، حوادث ، گزارش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.