سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيس شرکت "روس نفت": تحريم‌های آمريکا فعالیت‌ ما را با شرکای آمریکایی مختل نکرده است

رئیس شرکت بزرگ نفتی "روس نفت" روسیه اعلام کرد تحریم‌های اعمال شده از سوی واشنگتن علیه او سبب نشده‌است فعالیت‌هایش در ارتباط با شرکای آمریکایی اش مختل شود و از نظر شخصی نیز مشکلی برای او به وجود نیاورده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاری رویترز ، "ایگور سچین" رئیس شرکت بزرگ نفتی روس نفت روسیه روز پنجشنبه اعلام کرد تحریم های اعمال شده از سوی واشنگتن علیه او به سبب اقدامات روسیه در اوکراین سبب نشده است فعالیت هایش در ارتباط با شرکای آمریکایی اش مختل شود و از نظر شخصی نیز مشکلی برای او به وجود نیاورده است.

سچین در گفتگو با خبرنگاران با بیان این که او حساب بانکی یا اموالی در آمریکا ندارد، گفت:« بنابراین، این اقدامات - تحریم ها - شخصا برای من ماهیتی نظری دارند. ما به فعالیت هایمان ادامه می دهیم و این موضوع تأثیری بر همکاری ما با شرکای آمریکایی نداشته است. ما این همکاری ها را ارج می نهیم.»

سچین همچنین گفت شرکت روس نفت تلاش برای خصوصی سازی را آغاز نکرده است اما اگر دولت قصد انجام چنین کاری را داشته باشد ما نیز آن را اجرا خواهیم کرد. 

 او افزود:« باید توجه شما را به این حقیقت جلب کنم که در این باره هیچ یک از مقامات فدرال به صورت رسمی صحبت نکرده اند اما ما آماده اجرای دستورات هستیم.»

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.