سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در واکنش به وقوع انفجارها در استان سین کیانگ؛

رئيس جمهور چين: تروريست‌ها به شدت مجازات خواهند شد

رئیس جمهور چین روز پنجشنبه در واکنش به وقوع انفجارها در منطقه ارومچی در استان سین کیانگ اعلام کرد تروریست‌ها به شدت مجازات خواهند شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری چین،  "شی جین پینگ" رئیس جمهور چین روز پنجشنبه در واکنش به وقوع انفجارها در منطقه ارومچی در استان سین کیانگ اعلام کرد تروریست ها به شدت مجازات خواهند شد و از هیچ تلاشی برای حفظ ثبات دریغ نخواهد کرد.

رئیس جمهور چین در بیانیه ای اعلام کرد پلیس خودروهای گشتی را در خیابان ها مستقر خواهد کرد و کنترل امنیتی بر اهداف احتمالی تروریست ها افزایش خواهد یافت تا از وقوع چنین اقداماتی جلوگیری شود.

شی جین پینگ از مقامات محلی چینی خواست هر چه سریع تر این موضوع را حل و فصل کنند و مصدومان این حادثه تحت درمان مناسب قرار گیرند. رئیس جمهور چین همچنین به خانواده های قربانیان این حادثه تسلیت گفت.

او همچنین گفت دولت چین به تلاش های سخت گیرانه خود در مبارزه با تروریسم ادامه خواهد داد و همه تلاش خود را به منظور حفاظت از ثبات اجتماعی به کار خواهد گرفت.

صبح روز پنچشنبه وقوع چند انفجار در بازاری در ارومچی - مرکز استان سین کیانگ در شمال غربی چین - سبب کشته شدن 31 نفر و زخمی شدن بیش از 90 تن دیگر شد.

گزارش های منتشر شده حاکی است کارگروهی به ریاست گیو شنگکوک وزیر امنیت عمومی چین به منظور نظارت بر روند تحقیقات راهی منطقه شده است.

مقامات چینی اعلام کردند پلیس تحقیقات خود را درباره این حادثه  آغاز کرده است.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.