سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"بهنام تشکر" بار دیگر در کنار "فرناز رهنما" موقعیت‌های جذابی را خلق می‌کند

بهنام تشکر، در نقش مقابل فرناز رهنما در سریال "هفت سنگ" موقعیت‌های جذابی را خلق می‌کند.

"بهنام تشکر"، بازیگر نقش روزبه، در سریال "هفت سنگ" در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص نقش خود گفت: من نقش روزبه، پسر خانواده‌ای را بازی می‌کنم که پرویز پور حسینی در نقش پدر من ایفای نقش می‌کند و روزبه خود دارای یک همسر و فرزند هم است که نقش همسر من را فرناز رهنما به عهده دارد.

وی در خصوص موضوع این سریال عنوان کرد: به دلیل اپیزودی بودن این مجموعه، نویسندگان یک یا دو داستان را به شکل موازی نوشتند که دو یا سه تا از خانواده‌های موجود در قصه با آن داستان‌ها درگیر می‌شوند و در نهایت سعی در حل مشکلات و مسائل خودشان را می‌کنند تا با مدیریت آن را از بین ببرند.

تشکر در خصوص شباهت این نقش با کاراکتر‌های قبلی خود اظهار داشت: من تمام تلاشم را کردم تا نقش روزبه در این سریال تداعی کننده نقش‌های قبلی‌ام نشود چرا که در این اثر مناسبت‌های نسبت به بازیگر‌ها و کاراکتر‌های سریال وجود دارد که به نظرم بسیار جذاب و دیدنی است.

این بازیگر در خصوص درام کار توضیح داد: "هفت سنگ" طنز نیست ولی داستان‌هایی با  مایه‌های نظر در این سریال وجود دارد، تمامی شخصیت‌های قصه، جدی هستند و نگاهشان به مسائل جدی است و سعدی در حل مسائل با کمک یکدیگر دارند.

تشکر در خصوص پخش این سریال در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه مبارک رمضان خیلی ماه ویژه‌ای برای همه‌ی ما ایرانیان است و تقریبا رفتار آدم‌ها نسبت به حال و هوای این ماه دچار تغییر می‌شود.

وی در این باره افزود: چقدر خوب است که سریال‌های ساخته شده در این ماه، جز خاطرات رفتارهای انسان‌هایی باشد که با گرفت روزه حال و احوالشان در این ماه یک مقدار متفاوت است.

تشکر تصریح کرد: به هر حال سریال‌های مناسبتی در ماه مبارک رمضان از سوی مخاطبان از استقبال زیادی برخوردار می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سال گذشته سریال دودکش هم مورد استقبال مردم قرار گرفت، پخش "هفت سنگ" در ماه مبارک رمضان هم موجب خوشحالی همه‌ی عوامل این سریال است.

گفتنی است، سریال "هفت سنگ" به کارگردانی علیرضا بذرافشان در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود.


انتهای پیام/ اس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مرتضی
۱۶:۰۰ ۰۷ شهريور ۱۳۹۳
سلام خیلی مسخره بود