سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز

توسعه اراضي 600 هكتاري در منطقه ويژه اقتصادي بندر امام

مديركل بنادر و دريانوردي استان خوزستان گفت: توسعه اراضي 600 هكتاري در منطقه ويژه اقتصادي بندر امام خميني (ره) بر بعد لجستيك آن مي افزايد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، مهندس عبدالهي برگزاري همايش معاونين فني و مهندسي سازمان بنادر و دريانوردي در بندر امام خميني (ره) را ضــــامن انجام موفقيت آميز پروژه هاي بزرگ ساخت و ساز و توسعه در اين مجتمع بندري برشمرد و بر لزوم حركت به سمت ارتقاي اين بندر به بندر نسل سوم نوين تاكيد كرد.

 وی اظهار داشت: به منظور تحقق اين مهم ، حمايت ها و پشتيباني هاي سازمان بنادر و دريانوردي و به ويژه معاونت توسعه و تجهيز بنادر بسيارحائز اهميت خواهد بود.

عبدالهی، با اشاره به طرح توسعه اراضي 600 هكتاري به منظور ارتقاي نقش لجستيك بندري در مجتمع بندري امام خميني (ره) ، بر لزوم جذب هر چه بيشتر سرمايه گذاري بخش خصوصي تاكيد و تصريح كرد : قطعاً باتوجه به ضرورت سرمايه گذاري هاي كلان به منظور تحقق اين طرح ، حجم سرمايه گذاري هاي بخش خصوصي كافي نيست و لازم است علاوه بر آن از توان سرمايه گذاري خارجي نيز بهره ببريم .

مدير كل بنادر و دريانوردي استان خوزستان در ادامه با اشاره به برخي پروژه هاي عمراني نا تمام كه به لحاظ كمبود اعتبارات متوقف مانده است ، بيان داشت نياز است ضمن جذب اعتبارات لازم تا قبل از پايان سال اين پروژه ها را به سامان برسانيم و در اين خصوص حمايت و توجه بيشتر سازمان بنادر و دريانوردي مورد تأكيد است./ز

برچسب ها: توسعه ، اراضی ، بندر امام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.