سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجمع انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ملارد برگزار شد

دادستان ملارد گفت: 227 خانوار تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان هستند ودر مجموع در طول سال گذشته کمک‌های نقدی و غیر نقدی قابل توجهی در راستای حمایت از خانواده‌های این گروه محقق شده است.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ، روح‌الله حسین‌زاده دادستان ملارد در مجمع انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان که در سالن میلاد نور و با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین محلی و منطقه‌ای شهرستان ملارد برگزار شد در تشریح گزارش عملکرد انجمن مذکور اظهارداشت: در طول یک سال گذشته انجمن حمایت از زندانیان ملارد 87 مصوبه داشته و حمایت‌های و پشتیبانی‌های بسیاری از خانواده‌های این گروه اعم از کمک‌های نقدی، غیرنقدی، معرفی به اداره ورزش و جوانان، بهزیستی، ایجاد اشتغال زایی و غیره... صورت گرفته است.

وی در ادامه افزود: در طول مدت مذکور در 33 مرحله از زندان‌های اوین، قزل حصار، رجایی شهر و فشافویه بازدید به عمل آمده که ماحصل آن آزادی 43 زندانی با دستور مستقیم قضات بوده است.

وی در ادامه با اشاره به موجودی 204 میلیون تومانی انجمن در بانک انصار تصریح کرد: صاحبان اصلی انجمن حمایت از زندانیان مجمع عمومی آن است که اعضای آن از معتمدین و خیرین شهرستان ملارد تشکیل شده است.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی امام جمعه این شهرستان ضمن اشاره به جایگاه برجسته احسان ونیکوکاری در شریعت اسلامی اظهار داشت: برگزاری جلسات این چنینی در جهت کمک به جمعیت وگروهی از که به دلیل زندانی شدن عضو موثر خانواده‌شان در دو وجه روحی، عاطفی و معیشت با مشکلات خاص به خود مواجه هستند و کمک همیاری از این گروه یک وظیفه‌ی انسانی و اخلاقی محسوب می‌شود.

گفتنی است در پایان این مراسم انتخابات بازرسین انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان برگزار شد و پیرو رای گیری که صورت گرفت اسماعیل محبی(64 رای) و نعت بیات (36 رای) به عنوان بازرسین انجمن مورد اشاره برگزیده شده اند ودر مجموع بیش از 80 میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی به منظور احداث ساختمان انجمن مورد اشاره جمع آوری شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.