سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

سیر صعودی تولد در فارس

تعداد تولدهاي ثبت شده در فارس 2.2 درصد رشد داشته است .

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ مدیر کل ثبت واحوال فارس گفت: در سال 92 تعداد موالید به ثبت رسیده استان 84 هزار و 586 واقعه بوده که در مقایسه به سالهای گذشته 2.2 درصد رشد داشته ایم.

نعمتی مهمترین امر در این زمینه را ترویج فرهنگ و سیاستهای تشویق زاد ولد در فارس دانست.

مدیر کل ثبت واحوال فارس ادامه داد:در سال 92 تعداد 43هزار و 457 واقعه ولادت پسران و تعداد 41هزار و 129 واقعه ولادت دختران در دفاتر رسمی استان به ثبت رسیده است.

این مسئول با بیان اینکه شاخص نسبی حاصل از ثبت رویداد ولادت در پارسال برابر با 1.5 7درصد است، گفت: این موضوع بیانگر آن است که در مقابل هر 100ولادت دختر 106ولادت پسر از مادران گروه سنی متوسط 25تا 29 ساله به دنیا می آیند.

وی افزود: در فارس در مقابل هر هزار نفر جمعیت، تعداد 18واقعه ولادت به ثبت رسیده است.

مدیر کل ثبت احوال استان فارس با بیان اینکه آمار ثبت فوت مردان در استان به نسبت زنان بیشتر بوده است ادامه داد: پارسال بالغ بر دو هزار و 500 واقعه فوت برای مردان بیشتر از بانوان در دفاتر رسمی به ثبت رسیده است.

محسن نعمتی افزود: آمار ثبتی در خصوص فوت نشان می دهد پارسال تعداد 23هزارو 30واقعه فوت در استان به ثبت رسیده که از این تعداد نسبت به پارسال 9 درصد افزایش داشته که از این تعداد 12 هزارو 856 واقعهفوت مربوط به مردان و10هزارو 173 واقعه متعلق به آمار بانوان بوده است.

وی آمار گروه سنی مردان فوت شده گروه سنی85 ساله و بیشتررا در مقایسه با زنان را تنها 16 درصد دانست.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: سیر ، صعودی ، تولد ، فارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.