سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

نصب 700 دوربین جدید در محورهای ارتباطی کشور طی امسال

امسال 700 دوربین جدید در محورهای ارتباطی کشور نصب می شود که اعتبار 300 دستگاه آن از منابع داخلی و مابقی آن توسط بخش خصوصی تامین می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده در حاشیه بهره برداری از پروژ های حمل و نقل جاده ای استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به دوربین های نصب شده در راههای ارتباطی کشور  گفت : این دوربین ها برای ثبت تخلفات و سرعت خودروها  هوشمند هستند.

کشاورزیان تعداد دوربین‌های ثبت تخلف نصب شده در محورها را تا این مقطع 380 دستگاه اعلام کرد .

 وی با بیان اینکه امسال 700 دوربین جدید در محورهای ارتباطی کشور نصب می شود افزود: امسال برنامه ریزی ها برای نصب دوربین در محورهای تهران - بندرعباس، تهران- بندرامام و تهران، تبریز و بازرگان متمرکز شده است.

این مقام مسول  ادامه داد: پیش‌بینی‌ها از تزریق یک‌هزار میلیارد ریال به این بخش است که از طریق  منابع داخلی و بخش خصوصی  تامین می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده  همچنین  تصریح کرد : 120هزار دستگاه ناوگان باری در سطح کشور نیازمند نوسازی است

کشاورزیان وضعیت ناوگان اتوبوسی کشور را به لحاظ عمر مناسب دانست و ادامه داد : عمر مصوب ناوگان اتوبوسی 10 سال است که میانگین عمر فعلی ناوگان 12سال است.

 وی عمر ناوگان مینی بوسی و باری کشور را نامناسب خواند و عمر این دو ناوگان را بیش از حد استاندارد  عنوان کرد .

همچنین در مراسم  افتتاح پاسگاه پلیس راه اتوبان زنجان تبریز، مدیر کل اداره حمل و نقل پایانه های استان به پیشرفت 95 درصدی پاسگاه پلیس راه دندی و پیشرفت 75 درصدی پاسگاه پلیس راه ابهر تاکستان اشاره کرد و گفت: ساخت بنای پلیس راه زنجان تبریز به وسعت 2800 متر مربع و زیربنای 185 متر مربع از شهریور سال گذشته آغاز شده بود که در اسفند ماه 92 به پایان رسیده است.

 رحمتی خاطر نشان کرد : با توجه به برنامه ریزی های انجام شده ساختمان پلیس راه طارم نیز در آینده نزدیک آغار خواهد شد/س.

برچسب ها: نصب ، دوربین ، محور ، ارتباطی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.