سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتباط با کودکان که با ازدواج مجدد به زندگی ما می‌آیند

یک روانشناس گفت: ازدواج با افرادی که از زندگی مشترک قبلی خود دارای فرزند هستند دارای ابعاد مختلف و گسترده‌ای است.

عبدالرضا باقری در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  گفت: بسیاری از افراد بچه داشتن را دوست ندارند و دوست ندارند بچه‌ها دور و برشان حضور داشته باشند اما عده‌ای نیز هستند که از بودن بچه‌ها در کنارشان احساس لذت می‌کنند پس قبل از هر کاری اگر دوست دارید با کسی که از زندگی قبلی‌اش بچه دارد ازدواج کنید این را در نظر بگیرید که آیا بچه‌های طرف مقابلتان را دوست دارید یا نه.
 
این استاد دانشگاه در ادامه افزود: طلاق برای بچه‌ها همیشه سخت و دردناک است اما ازدواج دوباره والدینشان می‌تواند برای آنها سخت‌تر باشد که اینها کاملا طبیعی است که با گفتگوی درست می‌توان با آنها کنار آمد.
 
بهترین راه حل برای جلب محبت کودکان گفتگوی صحیح و محبت‌آمیز است و مشاوران با سابقه نیز کمک موثری است زیرا می‌توانید از تجارب آنها در این زمینه کمک بگیرید.
 
وی در ادامه با اشاره به این که همسرتان به عنوان والد جدید کودکان خود ار شما توقعاتی دارد، افزود: ممکن است همسرش هر مسئولیت‌های پدر یا مادری را ازش انتظار داشته باشد و این به کودکان احساس مسئولیت نکنید کار شایسته‌ای نیست و اوضاع روابط میان او فرد را تیره می‌سازد.
 
وی درپایان افزود: در ازدواج با فردی که دارای فرزند و بچه است مسئله‌ای است که ابعاد مختلفی دارد که پذیرش فرزندان آنها یکی از مهمترین مسئله ماست.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ازدواج ، کودکان ، زندگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.