سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بانوانی که وقف قرآنی انجام داده‌اند، تقدیر می‌شوند

مشاور امور بانوان سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: امسال در پنجمین همایش بانوان فعال قرآنی،در بخش واقفان قرآنی، بانوانی که اقداماتی به منظور توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی، وقف انجام داده یا وقف قرآنی داشته‌اند، تجلیل می‌شوند.

معصومه فرزانه درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ضمن بیان این مطلب گفت: در عرصه دارندگان رتبه‌های قرآنی با نوانی که رتبه‌های برتر مسابقات استانی و کشوری قرآن و المپیادهای قرآنی را کسب کرده‌اند مورد توجه قرار می‌گیرند و در کنار آن، طلاب برتر،‌ورزشکاران حافظ قرآن و ... در نظر گرفته می‌شوند.

وی ادامه داد: امسال این امکان فراهم شده تا بانوانی که توان مالی زیادی نداشته و نمی‌توانند هزینه زیادی را به عنوان صدقه جاریه وقف کنند بتوانند با حضور در همایش قرآن‌هایی را وقف کنند و این بانوان می‌توانند هماهنگی برای وقف قرآن را با مسئولان مربوطه در روز همایش انجام دهند.

فرزانه تصریح کرد: یکی دیگر از حوزه‌های پیش بینی شده خانواده قرآنی است که در این بخش یک نور قرآنی که در کنار فعالیت‌های قرآنی خود موفق شده یک خانواده قرآنی تربیت کند و اعضای خانواده او قاری و حافظ قرآن هستند با توفیقات خوبی در این عرصه داشته‌اند معرفی و تجلیل می‌شوند.

مشاور امور بانوان سازمان اوقاف و امور خیریه خاطرنشان کرد: ایثارگری و فداکاری، حفظ قرآن، داوری قرآن، پژوهش‌های قرآنی، آموزش‌های قرآنی، تبلیغ و ترویج قرآن، مدیریت قرآنی، فعالیت‌های هنری قرآنی، نرم‌افزار قرآنی، خانواده قرآنی، دارندگان رتبه‌های قرآنی و واقف قرآنی از جمله عرصه‌هایی هستند که بانوان فعال قرآنی در آنها شناسایی شده و تجلیل می‌شوند.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: وقف ، بانوان ، قران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.