سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور علی نصیریان در مجله تئاتر؛

تئاترهای خصوصی بررسی می شود

اگر مایل به تماشای نقد و بررسی دو نمایش جدید «تانگوی تخم مرغ داغ و دولیتر در دو لیتر صلح» هستید، پیشنهاد ما به شما«مجله تئاتر» امشب است.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه چهار، نیما دهقان تهیه کننده برنامه«مجله تئاتر»ضمن اعلام تحلیل و بررسی تئاتر خصوصی از نگاه پیشکسوتان، گفت در برنامه پیش روی«مجله تئاتر» دو نمایش" تانگوی تخم مرغ داغ "و نمایش"دو لیتر در دو لیتر صلح" نیز نقد و بررسی می شود.

دهقان همچنین در خصوص نمایش"تانگوی تخم مرغ داغ" افزود: این نمایش داستان فروریختن پدرسالاری و شکوفایی فرزندان، امید به پاکی و صداقت جوانان و داشتن آینده‌ای روشن را روایت می کند.

وی افزود: با حضور هادی مرزبان، علی نصیریان و امین زندگانی، کارگردان و هنرمندان این اثر نمایشی در برنامه مجله تئاتر، میز نقد و بررسی آن نیز شکل می گیرد. همچنین در ادامه ی این برنامه نمایش"دو لیتر در دو لیتر صلح" که در ادامه نمایشنامه "دو متر در دو متر جنگ" به رشته ی تحریر در آمده است تصویر می شود.

تهیه کننده مجله تئاتر از حضور بهرام شاه محمد لو و فرزین صابونی، بازیگران این نمایش برای نقد و بررسی خبر داد و افزود: در این برنامه از هنرمندان و ناقدین دو نمایش مذکور سئوال می شود، نگرانی های پیشکسوتان تئاتر از تئاتر خصوصی چیست ؟

دهقان همچنین پخش گزارشهای ویژه از جشن هنر نقالی، روز فردوسی و پشت صحنه دو نمایش«هملت» به کارگردانی آرش دادگر و«در اعماق» به نویسندگی و کارگردانی سمیرا مهدوی را از آیتم های دیدنی این برنامه تخصصی بر شمرد.

این برنامه هر هفته چهار شنبه ها ساعت 23:15 روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.


انتهای پیام/

برچسب ها: تئاتر ، مجله ، لیتر ، شبکه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.