سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

بازدید بیش از 15000 دانش آموز از بناهای تاریخی کاشان

سرپرست اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري کاشان گفت: با شروع فصل گلابگیری، دانش آموزان مدارس سراسر ایران در مقاطع مختلف تحصيلي در قالب تورهاي علمي، فرهنگي از بناهای تحت پوشش این اداره به صورت رايگان بازديد كردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران "، اصفهانمهران سرمدیان" اظهارداشت: ترغيب و تشويق نسل جوان جهت شناخت پيشينه گذشتگان و آشنايي با تمدن کهن اين مرزو بوم از جمله وظايف سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري بوده كه خوشبختانه فصل گلابگیری کاشان برای انجام اين رسالت موقعیتی مناسب است.

سید سعید آقامیری مسئول امور فرهنگی و بناهای اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري کاشان هم در ادامه بیان کرد: با همكاري آموزش و پرورش سراسر کشور اين گروه‌ها توسط مدارس هماهنگ شده و برنامه بازديد آنها اعلام شد، در اين ايام بناهای تاریخی تحت پوشش این اداره پذيراي بيش از 15000 نفر از دانش آموزان مدارس سراسر کشور در مقاطع مختلف تحصيلي بوده‌اند و اميدواريم اين روند كه از سال‌هاي پيش آغاز شده همچنان ادامه يابد و كودكان و نوجوانان ما خود حافظان ميراث فرهنگي،‌ تاريخي و طبيعي سرزمين پهناور ايران باشند.

 وی ادامه داد: در این بازدید ها کارشناسان بنا توضیحات لازم را جهت معرفی و شناخت هر چه بیشتر ارائه نمودند و بروشور رایگان بین دانش آموزان توزیع می گردد. /س


 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.