سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قابل توجه جاماندگان کار‌شناسی ارشد ۹۳ دانشگاه آزاد؛

امکان ثبت نام و رفع نقص در روزهای توزیع کارت ورود به جلسه

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد از امکان رفع نقص و حتی ثبت نام آزمون کار‌شناسی ارشد ۹۳ در زمان توزیع کارت ورود به جلسه خبر داد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، با نزدیک شدن به زمان آزمون کار‌شناسی ارشد ۹۳ دانشگاه آزاد، عده‌ای از داوطلبان که با مشکلات مختلف روبرو بودند طی تماس با این خبرگزاری خواستار پیگیری‌ مشکل خود شدند. 

بنابراین گزارش، یکی از مشکلات داوطلبان عدم موفقیت در ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد بود. به طوریکه در روند ثبت نام مبلغ مورد نظر (۵۰۰۰۰۰ ریال) از حساب داوطلب لحاظ می‌شد اما ثبت نام انجام نمی‌شد. این داوطلبان می‌گویند طی تماس‌های مختلف با مرکز آزمون به آنها گفته شده ۱۰ روز قبل از آزمون امکان ثبت نام برای آنها فراهم می‌شود، اما تاکنون که تقریبا ۱۰ روز تا آزمون باقی مانده، کسی پاسخگوی آنها نیست. 

به دنبال تماس تلفنی این داوطلبان، ما هم مشکل آنها را در تماس تلفنی با رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد در میان گذاشته و پیگیر حل مشکل این داوطلبان شدیم. 

دکتر ناصر اقبالی، رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در این خصوص گفت: همه کسانی که در روز ثبت نام با این مشکل روبرو شده‌اند، می‌توانند طی روزهایی که کارت ورود به جلسه توزیع می‌شود، با مراجعه به باجه‌های رفع نقص استان، که ما نمایندگان تام الاختیار خود را در آن باجه‌ها مستقر کرده‌ایم، اقدام به ثبت نام و رفع مشکلات ثبت نام و شرکت در آزمون کار‌شناسی ارشد دانشگاه آزاد کنند. 


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.