سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره آموزشی تشکل‌های دانشجویی استان بوشهر برگزار شد

نخستین جشنواره آموزشی تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر "دوره مقدماتی بهار 93 " به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحدبوشهر در سالن شهید علی محمدی دانشکده تحصیلات تکمیلی برگزار شد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، نماینده ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی در هیات نظارت بر تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشجویان استان بوشهر در آیین افتتاحیه این جشنواره گفت: اهمیت جایگاه جنبش دانشجویی در شکل گیری انقلاب‌های مختلف در داخل و خارج کشور و نقش آن در شکل گیری نهاد های انقلابی کشور بر هیچکس پوشیده نیست.

سید مرتضی محمودی آموزش را امری ضروری دانست و تاکید کرد: تشکل‌های اسلامی سیاسی فرصتی مناسب برای تبدیل نیروهای بالقوه به بالفعل، کارهای گروهی و مشق مدیریت برای آینده بهتر این کهن مرز و بوم است.

وی با اشاره به دیدگاه مقام معظم رهبری در مورد لزوم استمرار فعالیت های تشکل های دانشجویی، رسالت و ماموریت، باید ها و نباید ها، چالش های پیش رو و ویژگی های اعضای فعال در این تشکل ها پرداخت و اظهار داشت: برگزاری این جشنواره آموزشی هم در راستای دانش افزایی اعضا و بهره مندی از تجربه دیگران است.

نماینده ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی در هیات نظارت بر تشکل های اسلامی سیاسی دانشجویان استان بوشهر بیان داشت: دانشگاه محل تضارب آرا، افکار و اندیشه است که بستر پویایی و شکوفایی را برای دانشجویان هموار می کند.

سید مرتضی محمودی با اشاره بر اهمیت کار گروهی و مشورت گرفتن خاطر نشان کرد: مباحث سیاسی در سایه خرد جمعی است که به تصمیم عقلایی می انجامد و رشد و تعالی را رقم می زند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد :چنین گردهمایی هایی برای توسعه ارتباطات بین تشکل ها ضرورت دارد و در آینده به صورت منظم برگزار خواهد شد.

نخستین جشنواره آموزشی تشکلهای اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی در استان بوشهر با برگزاری کارگاه های متنوعی در حوزه های برنامه ریزی استراتژیک تشکل های دانشجویی، مدیریت تحول، مبانی حقوق اساسی و آموزش های عمومی حقوق و مبانی علم سیاست و اندیشه های سیاسی آن با حضور اساتید مجربی برگزار شد که با استقبال چشمگیر اعضاء تشکل های استان بوشهر روبرو شد.

گفتنی است این جشنواره آموزشی، برای اولین بار در سطح دانشگاه های آزاد اسلامی و به منظور توانمندسازی اعضای شورای مرکزی تشکل های اسلامی سیاسی در استان های لرستان، آذربایجان شرقی، مازندران، فارس، بوشهر، خراسان رضوی و خراسان شمالی در واحدهای دانشگاهی خرم آباد، تبریز، ساری، شیراز، بوشهر و مشهد برگزار می شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.