سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فقیهی: حدادی‌فر شناسنامه ذوب‌آهن است

مدیر فنی باشگاه ذوب‌آهن گفت: حدادی‌فر قراردادش با ذوب‌آهن به اتمام رسیده و ما می‌خواهیم این بازیکن را حفظ کنیم چراکه حدادی‌فر شناسنامه ذوب‌آهن است.

فقیهی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تمرینات تیم ذوب‌آهن از 9 خرداد ماه آغاز می‌شود و بازیکنانی که با ما قرارداد دارند در این تمرینات شرکت می‌کنند.

مدیر فنی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در مورد محسن مسلمان تأکید کرد: این بازیکن با ذوب‌آهن قرارداد دارد فصل قبل به صورت قرضی یک نیم فصل در پرسپولیس بازی کرد اما این بازیکن تیم ذوب‌آهن است و ما می‌خواهیم این بازیکن را حفظ کنیم.

مدیر فنی باشگاه ذوب‌آهن در مورد حدادی‌فر اذعان کرد: حدادی‌فر شناسنامه ذوب‌آهن است اما این بازیکن قراردادش با این تیم به اتمام رسیده ما با وی صحبت‌هایی در مورد تمدید قرارداد انجام داده‌ایم و حدادی‌فر ابراز تمایل کرده که در ذوب آهن بماند.

وی ادامه داد: حدادی‌فر بعد از اردوی تیم ملی که در اتریش در حال برگزاری است به ایران برگردد با وی در مورد تمدید قراردادش وارد مذاکره می‌شویم اما این بستگی به خود بازیکن هم دارد که بخواهد در تیم ذوب‌آهن بماند یا نه؟

فقیهی در پایان خاطرنشان کرد: اردوهای خارجی تیم ذوب‌آهن هنوز قطعی نشده این اردوها بستگی به نیاز گل‌محمدی سرمربی تیم ذوب‌آهن دارد شرایط اردوهای تیم را سرمربی تعیین می کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.