سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

رونمایی از 7 اثر دفاع مقدس در اردبیل

سرپرست اداره‌کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل گفت: همزمان با سوم خردادماه سالروز فتح خرمشهر 7 اثر دوران دفاع مقدس در استان رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ علی کریمی امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه در آستانه سوم خردادماه در اردبیل اظهار داشت: این آثار شامل خاطرات، دل‌نوشته‌ها و فرمایشات مقام معظم رهبری است که به همت نویسندگان استان جمع‌آوری شده و قرار است رونمایی شود.

وی گفت: اینآثار شامل کتاب «پای بلند» خاطرات علی پناهنده از رزمندگان دفاع مقدس، «تا اروند» خاطرات علی غفاری، «طبیعت گناه‌آلود» خاطرات رشادتی، مجموعه کتاب فرمایشات و سخنان مقام معظم رهبری با محوریت دفاع مقدس و دل‌نوشته‌ها و سرودهای خواهر سردار کریمیان، کتاب «مظلومیت غریب» خاطرات آزاده سرفراز اردبیلی و «سرو سفید» است.

سرپرست اداره‌کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل در ادامه یادآور شد‌: علاوه بر رونمایی از این آثار در گرامیداشت ایام فتح خرمشهر برنامه‌های متنوع دیگری برگزار می‌شود که دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان، تجدیدمیثاق با شهدا و گلباران مزار مطهر شهدا، برگزاری پیاده‌روی عمومی، حضور نمادین نیروهای مسلح و بسیح در نماز جمعه، سخنرانی پیشکسوتان دفاع مقدس پیش از خطبه‌های نماز و صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به همت ارتش قهرمان از جمله آنهااست.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: اردبیل ، دفاع ، مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.