سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

دماوند برای تکمیل طرح ‌های مسکن مهر در اولویت تهران قرار دارد

فرماندار دماوند گفت: شهرستان دماوند برای تکمیل طرح‌ های عمرانی مسکن مهر در اولویت استان تهران قرار دارد.

ناصر محمودی ‏‌فرد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: مقرر شد طی مدت یک هفته مشکلات مربوط به مسکن مهر مهرآباد توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ادارات آب، برق و گاز بررسی و برای رفع آن اقدام شود.

وی با اشاره به پیگیری‌ های فراوان در زمینه مسکن مهر شهرستان دماوند گفت: نشستی با مدیران مرتبط با مسکن مهر مهرآباد و محک برگزار شد.

محمودی ‏‌فرد افزود: در این نشست تصمیماتی مبنی بر افتتاح دو هزار واحد مسکن مهر مهرآباد و محک همزمان با مبعث رسول اکرم (ص) اتخاذ شد.

فرماندار دماوند تصریح کرد: این تعداد واحد مسکونی در سایت‌ های محک و مهرآباد است که این موضوع با حضور مدیر کل مسکن و شهرسازی تصمیم ‏‌گیری شد.

وی با اشاره به برگزاری نشستی به منظور برنامه ‌ریزی در این زمینه افزود: در آن نشست اقدامات لازم را فراهم و مشکلاتی که در حوزه طرح‌ های عمرانی در قالب پیمانکاری وجود دارد را برطرف می ‌کنیم.

‌محمودی ‏‌فرد گفت: ادارات کل بنیاد مسکن و راه و شهرسازی قول مساعدی را در زمینه تکمیل مسکن مهر شهرستان دماوند داده‌‏ اند.

فرماندار دماوند تصریح کرد: امیدواریم تا پایان سال بخش عمده‌ ای از این طرح را به بهره‌ برداری برسانیم.

وی با بیان اینکه زیر ساخت‌ های مسکن مهر محک و مهرآباد کارشناسی نشده بود، افزود: هم‌ اکنون در حال پیگیری بخش‌ های انشعابات آب، فاضلاب، مخابرات و سایر مشکلات هستیم.

محمودی ‏‌فرد با اشاره به مسکن مهر آبسرد افزود: تصویب شد تا مسکن مهر آبسرد نیز در اولویت قرار گیرد و نسبت به واگذاری واحدها هر چه زودتر اقدام شود.

فرماندار دماوند با بیان اینکه شاهد اعتراضات مردمی نسبت به تحویل واحدها بودیم، گفت: در این مدت زمان زیادی را از دست دادیم و مردم انتظار به حقی دارند که باید هر چه زودتر تکلیف واحدهای مسکونی مهر مشخص شود/س.


برچسب ها: دماوند ، مسکن مهر ، آب ، برق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.