سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفر خانوادگی برای توزیع موادمخدر

باند خانوادگي توزيع مواد مخدر كه در پوشش تفريح و مسافرت در شهرهاي مختلف، ماده مخدر توزيع مي كردند.، دستگير شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان كميجان در تحقيقاتي از توزيع مواد مخدر از سوی افرادي ناشناس در يكي از مناطق شهري و حومه شهرستان مطلع شدند.  
 
با شروع تحقيقات ماموران انتظامي دريافتند كه يك زوج به همراه دو فرزند خردسال خود براي توزيع مواد مخدر از استاني همجوار مركزي، در شهرهاي استان حضور يافته و اقدام به توزيع گسترده مواد مخدر مي كنند.  
 
سرهنگ "محمدعلي فراهاني"، فرمانده انتظامي شهرستان كميجان در اين باره گفت: با اقدامات كنترلي انجام شده، ماموران انتظامي ، گزارش هايي از حضور اين باند در يكي از شهرهاي كميجان به دست آوردند و بلافاصله برنامه ريزي عملياتي براي دستگيري آنان در دستور كار قرار گرفت.  
 
وي اضافه كرد: بعد از گذشت مدت زماني كوتاه از حضور اين افراد در شهرستان، ماموران انتظامي آنان را با يك دستگاه خودروي سواري متوقف كردند و در بازرسي از خودرو مقدار 4 كيلوگرم ترياك كه در يك كيسه برنج جاسازي شده بود كشف شد.  
 
فراهاني با اشاره به اعترافات متهمان خاطر نشان كرد: در بازجويي هاي صورت گرفته از متهمان، آنها اذعان داشتند تحت پوشش مسافرت خانوادگي در شهرهاي مختلف حضور پيدا كرده و با شناسايي سوژه هاي خود ، مواد مخدر را در بين جوانان توزيع مي كردند.  
 
متهمان دستگير شده با تشكيل پرونده به دستگاه قضايي معرفي شدند.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
بهرام
۱۷:۰۰ ۰۱ خرداد ۱۳۹۳
بهتره خرید وفروش مواد مخدر آ زا د شود درعوض کارفرهنگی وآمو زش جوانان ونوجوانان و خانواده ها گسترش یابد اینجوری کنترل بهتراست
كميجاني
۱۶:۵۲ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
آيابهتر نيست با آموزشهاي متعدد سعي در بالا بردن آگاهي جوانان باشيم تا اين گونه مورد سوء استفاده سودا گران مرگ قرار نگيرند؟
هرچه ما تلاش نكنيم آنها تلاش خواهند كرد وهر روز با ترفند هاي مختلف جوانان مردم را به اين ماده خانمان سوز گرفتار مي كنند.
عباس
۱۴:۳۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
از دولت مردان ایران اسلامی استدعا دارم به فکر اشتغال افراد باشید تا شاهد این گونه اعمال در مملکت ایران اسلامی نباشیم چون اکثر افرادی که به توزیع خرید وفروش واستعمال موادمخدر روی می اورند قشر بیکار ند لطفا رسیدگی به جد بعمل اورید