سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در تذکر شفاهی/

رسایی: آقای ظریف همیشه دلاور باشید نه دل‌آور / نقش یک آقازاده در پرونده‌های کرسنت و استات‌اویل

عضو کمیسیون اصل 90 گفت: از تیم مذاکره کننده تشکر می‌کنم که در دور جدید مذاکرات حقوقی با دقت و بدون خوش‌بینی به دولت‌های استکباری پای میز مذاکره حاضر شدند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، حمید رسایی نماینده تهران، ری و شمیرانات در مجلس در تذکر شفاهی خود در صحن علنی مجلس با تشکر از نمایندگان مجلس رسانه‌ها و تشکل‌های دانشجویی گفت: آنان علی‌رغم نامهربانی‌ها و توهین‌ها مردانه ایستادند و توافق‌نامه ژنو را نقد کردند و همچنین علی‌رغم منع حضور در صدا و سیما توانستند افکار عمومی را نسبت به این موضوع حساس و بدنه اجتماع را با خود همراه کنند.
 
وی ادامه داد: این موارد مورد تغییر روش تیم مذاکره کننده شد و همچنین از تیم مذاکره کننده تشکر می‌کنم که در دور جدید مذاکرات حقوقی با دقت و بدون خوش‌بینی به دولت‌های استکباری پای میز مذاکره حاضر شدند.
 
رسایی اضافه کرد: تیم مذاکره کننده بر خلاف دور قبل به نقطه‌ها و ویرگول‌ها دقت کرده و از حق ملت کوتاه نیامدند.
 
عضو کمیسیون اصل 90 وزیر امور خارجه را مورد خطاب قرار داد و گفت: آقای ظریف امیدوارم همیشه مثل این دوره مذاکرات دلاور باشید نه مانند دوره‌های قبل دل‌آور بودید، البته بدانید چون از حقوق ملت دفاع کردید و مانند مرحله قبل این حقوق را واگذار نکردید حتماً آنها شما را به دلیل این ایستادگی در فشار خواهند گذاشت.
 
رسایی تأکید کرد: بدانید که ملت همواره پشت سر شماست اگر این گونه مذاکره کنید که اینبار کرده‌اید.البته ما شما را به دلیل این ایستادگی مذمت نمی‌کنیم و به شما تهمت نمی‌زنیم.
 
وی تصریح کرد: ما مانند روحانی نمی‌گوییم که عده‌ای به نام ایستادگی در برابر ابرقدرت‌ها جیب مردم را زدند و اموال مردم را غارت کردند.
آقای روحانی آیا ایستادگی این بار دولت و تیم مذاکره کننده در برابر زیاده‌خواهی غرب برای زدن جیب مردم است؟ این چه نوع صحبت کردن است.
 
رسایی افزود: آقای روحانی جیب مردم را آنهایی زدند که نه تنها ایستادگی نکردند بلکه سه سال به انگلیس پناهنده شدند و سر در پرونده‌های کرسنت و استات‌اویل داشتند و در مکالمات تلفنی با یک ضد انقلاب اقرار می‌کنند که تقسیم کار کردند تا به نظام فشار بیاورند.
 
عضو کمیسیون اصل 90 با مورد خطاب قرار دادن دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: توقع از آقای اژه‌ای این بود که امروز درباره پرونده این آقازاده سخن بگویند و تکلیف را مشخص کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: ظریف ، روحانی ، مذاکره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
مجتبی
۰۳:۱۰ ۰۲ خرداد ۱۳۹۳
درود بر رسایی صریح و شریف و وجدان بیدار بهارستان
ناشناس
۲۰:۰۸ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
احسنت
ناشناس
۱۸:۲۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
ایستادگی و پایداری نیازمند یک صدائی و وحدت کلمه است ، بنا نیست به استکبار جهانی باج بدهیم ، بنا داریم با گفتگو سیاست احقاق حقوق خود را ادامه دهیم و از آن کوتاه نیائیم . هرکس کوتاه بیاید ، منفور تاریخ خواهد شد .
مرتضی
۱۷:۳۳ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
درود بر رسایی دلاور.رایی که بهت دادم حلالت
ناشناس
۱۷:۰۲ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
منو یاد شهید مدرس می اندازید.
ناشناس
۱۶:۵۳ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
احسنت.حرف دل مردمو رو زدی
حبیب الله
۱۶:۲۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
نماینده شجاع :حمایتت می کنیم
پرواز
۱۵:۱۲ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
آقای رسایی خوب خودتا مطرح میکنیا ؛خودمونیم
azad
۱۹:۱۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
درود بر رسایی یاد دکتر احمدی نژاد رو زنده میکنه. درود بر مدرس زمان
رزمنده
۱۴:۵۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
درود بر رسايي قهرمان