سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گودرزی در جمع خبرنگاران:

فامیل‌بازی در وزارت ورزش وجود ندارد/ تشکیل کمیته برای خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس

وزیر ورزش و جوانان گفت: کمیته ‌ای در این وزارتخانه به‌منظور خصوصی‌سازی باشگاههای استقلال و پرسپولیس تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران محمود گودرزی  وزیر ورزش  و جوانان در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) هیئت دولت با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره انتصابات فامیلی در هیئت مدیره باشگاههای پرسپولیس و استقلال گفت: من چنین  چیزی را تایید نمی‌کنم، البته ممکن است در یک هیئت مدیره دو نفر بایکدیگر نسبت دور داشته باشند و این خلاف نیست.

وی افزود: به طور مثال در فدراسیون کشتی رسول خادم در فدراسیون کشتی و امیر خادم در معاونت پارلمانی وزراتخانه حضور دارند ولی هیچ جای قانون ننوشته است که داشتن نسبت جرم محسوب می‌شود.

وزیر ورزش همچنین در باره حاشیه‌هایی که در تیم ملی فوتبال کشورمان وجود دارد، گفت: بازی تدارکاتی در واقع از سوی خود سرمربی تعیین شده است و وزارت ورزش مشکلی در این باره نداشته است، درباره مسئله لباس بازیکنان نیز مشکلی نبوده و در واقع سرمربی تیم درخواست داشته است که از طریق جذب اسپانسر مبلغی نیز به وی تعلق پیدا کند که این موضوع از سوی فدراسیون مورد تایید قرار نگرفته است.

وزیر ورزش تاکید کرد: کمیته‌ای در وزارت ورزش در جهت خصوصی‌سازی باشگاههای استقلال و پرسپولیس تشکیل شده است.

وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره پرداخت وامی علاوه بر وام ازدواج به جوانان اظهار داشت: در حال حاضر اعتباری به جز این وام برای پرداخت وجود ندارد.

گودرزی تاکید کرد: برای  هفته جوان نیز برنامه‌های خوبی در دست داریم که آنها را عملی خواهیم کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.