سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تظاهرکنندگان برزيلی به محل نگهداری کاپ جام جهانی حمله کردند

تظاهرکنندگان خشمگین برزیلی در اعتراض به هزینه های گزاف برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال در این کشور به سالن نگهداری کاپ جام جهانی حمله کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، تظاهرکنندگان خشمگین برزیلی در اعتراض به هزینه های گزاف برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال در این کشور به سالن نگهداری کاپ جام جهانی حمله کردند.

این کاپ پیش از برگزاری مسابقات فوتبال در شهرهای مختلف برزیل، میزبان برگزاری مسابقات جام جهانی در معرض دید عموم قرار می گیرد. مسابقات فوتبال جام جهانی برزیل از 12 ژوئن تا 13 ژوییه در برزیل برگزار می شود.

تظاهرکنندگان در اعتراض به صرف هزینه های زیاد برای برگزاری مسابقات جام جهانی و همچنین افزایش هزینه های حمل و نقل با سنگ و چوب به ساختمان تاریخی در " بلم "مرکز ایالت پارا که کاپ جام جهانی در آنجا نگهداری می شود حمله کردند.

این در حالی است که دست اندرکاران نمایش و نگهداری کاپ جام جهانی ضمن لغو کردن برنامه بازدید این کاپ طلایی را از محل دور کردند.قرار بود این کاپ در ادامه برنامه نمایش در شهرهای مختلف در  "ترسینا" در ایالت " پیوآی"  نمایش داده شود.

در آستانه نزدیک شدن انتخابات اکتبر و همچنین مسابقات جام جهانی در برزیل این کشور شاهد افزایش تظاهرات و اعتصاب کارگران و کارمندان در اعتراض به پایین بودن دستمزدها و شرایط کاری است.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.