سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

اقامه نماز جمعه در 780 شهر ، بخش ودهستان بزرگ کشور

معاون امور استانهای شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور: هم اکنون در 780 شهر ، بخش ودهستان بزرگ کشور نماز عبادی سیاسی جمعه اقامه می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛ حجت الاسلام والمسلمین ابرهیمی در گردهمائی مسئولان دفاتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه سراسر کشور در همدان با اعلام اینکه تریبون مقدس نماز جمعه پایگاهی معنوی برای انتقال سیاست های اصلی نظام ورهبری به قشر های مختلف مردم است گفت : باید این پایگاه معنوی با  تقویت موضوع مهم جذب هر چه بیشتر جوانان به نماز جمعه را در دستور کار خود قرار دهد .
معاون امور استانهای شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور همچنین با اعلام در 780 شهر نماز جمعه اقامه می شود گفت:  110 شهر هم متقاضی برگزاری نماز جمعه هستند که در صورت تامین نیروی مناسب نماز جمعه در این شهرها هم اقامه می شود.
وی افزود :  از ابتدای سال تاکنون در 15 شهر نماز جمعه راه انداز ی شده است ودر صورت تامین نیر وهای مناسب توسط حوزه های علمیه تا پایان سال در تمامی شهر های متقاضی نماز جمعه اقامه خواهد شد.
آیت الله محمدی نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه همدان هم در این نشست ، مسئولان دفاتر استانی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه را طلایه داران برپائی بزرگترین فریضه دین دانست وگفت :نماز جمعه هسته مرکزی دین وبرپائی این شایسته این فریضه زمینه برپائی سایر فرائض دینی را هم فراهم می کند.
 حجت الاسلام حسینی دبیر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان همدان هم در این نشست گفت: نماز عبادی سیاسی جمعه در 22 شهر ، بخش ودهستان در استان برگزارمی شود و بیش از 900 نفر نیز کار برگزاری این فرضه در استان را بر عهده دارند./س
برچسب ها: نماز ، جمعه ، اقامه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.