سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

آزاد سازی خرمشهر یک حرکت جهادی بود

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی با اشاره به از جان گذشتگی رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس از آزاد سازی خرمشهر به عنوان یک حرکت جهادی یاد کرد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، سردار یوسفعلی زاده در جمع اصحاب رسانه از اجرای 35 عنوان برنامه محوری به مناسبت سوم خرداد خبر دادو افزود: این برنامه‌ها در سطح رده‌های مختلف اجرا می‌شود .

یوسفعلی‌زاده برگزاری آیین تجلیل و تکریم از رزمندگان عملیات بیت‌المقدس در استان، تجلیل از رزمندگان دوران دفاع مقدس، دیدار با خانواده شهدا،صعود به قلل مرتفع استان در 10 نقطه توسط سپاه هشت شهرستان، تیپ و ستاد سپاه خراسان شمالی را از برنامه‌های این مناسبت عنوان کرد.

همچنین برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی در بجنورد و سایر شهرستان‌ها، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری یادواره شهدا از جمله شهدای غرب بجنورد و اسفراین، رونمایی از کتاب‌های دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های مناسبت سوم خرداد در خراسان شمالی خواهد بود.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) استان خراسان شمالی اضافه کرد: همچنین برگزاری نمایشگاه فرهنگی عکس، کتاب، اجرای مسابقات فرهنگی، برگزاری نشست‌های بصیرتی، برگزاری شب شعر و خاطره از دیگر برنامه‌هایی است که به همین مناسبت توسط سپاه خراسان شمالی تدارک دیده شده است

سردار یوسف علیزاده در ادامه با اشاره به اینکه خراسان شمالی، تنها استان کشور است که باغ موزه دفاع مقدس ندارد، افزود: با وجود جانمایی و حصارکشی محدوده ای به منظور ایجاد باغ موزه دفاع مقدس در منطقه پلنگ دره درنزدیکی باباامان بجنورد هنوز اجرایی نشده است.

وی گفت: ساخت موزه دفاع مقدس در حوزه وظایف بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس است که سپاه استان در غنی سازی محتوای آن کمک خواهد کرد./ب


برچسب ها: آزاد سازی ، خرمشهر ، جهاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.