سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح کاهش تلفات به دولت ارائه شد/کاهش 10 هزار کشته تصادفات جاده‌ای

رییس پلیس راهور ناجا گفت: 10 هزار تن در حوادث رانندگی به نسبت سال گذشته کمتر کشته شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، سردار اسکندر مؤمنی در جمع خبرنگاران گفت: موضوع ترافیک ایمنی و انضباط یک پدیده جدید است و برای حل مشکل و ایمنی همه دستگاه‌ها دخیل هستند و این امر یک کار جمعی است.
 
این مقام مسئول افزود: در حاشیه همایش، عامل فرهنگ و رفتار ترافیکی از جمله موضوعاتی بود که در همایش ترافیکی مورد بحث قرار گرفت.
 
سردار مؤمنی اظهار داشت: در گذشته وقوع یک حادثه رانندگی فقط راننده مقصر بود اما در حال حاضر دستگاه های مختلفی نظیر راه و شهرسازی و شرکت‌های خودروساز و ... در وقوع یک حادثه مقصر شناخته می‌شوند.
 
وی در ادامه اذعان کرد: عدم ایمنی وسایل نقلیه یکی از عوامل تصادفات است و در همین راستا باید جاده‌ها و راه‌ها ایمنی لازم را داشته باشند.
 
رییس پلیس راهور ناجا بیان کرد: طرحی را در جهت کاهش تلفات و تصادفات به دولت ارائه داده‌ایم که در صورت اجرایی شدن آن طبق برنامه تا 3 یا 4 سال آینده شاهد کاهش 30 تا 40 درصدی تلفات خواهیم شد.
 
سردار مؤمنی افزود: طبق آمار 10 هزار تن در تصادفات جاده‌ای به نسبت سال گذشته کمتر کشته شدند.
 
رییس پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: در تونل نیایش و پل طبقاتی صدر با نصب سیستم‌های هوشمند تخلفات رانندگان کاهش پیدا کرده است و این نشان می‌دهد که فرهنگ رانندگی تغییر کرده است.

انتهای پیام/  

برچسب ها: تصادفات ، کشته ، پلیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۳۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
چه طرحی حتما جریمه ها رو میخوان افزایش بدن و گرنه اینا طرح دیگه ای ندارن
بابا پنجعلی
۰۸:۱۲ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
الکی میگه!!!
محمد مهدی بارانی
۰۰:۳۹ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
به شما جناب اقای سردار مومنی و همکارانتون خسته نباشید میگم صادقانه میگم اگر تدابیر شما و همکارانتون نمی بود با این وسایل نقلیه های بی کیفیت وبی ایمنی امار تلفات میبایست بالای 40 هزار باشد خسته نباشید ضرر از هر کجا که کنترل بشه منفعته
مهدی
۲۲:۳۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
کاهش ؟ الکی میگه