سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پوررنجبر در مراسم گرامیداشت روز جهانی مخابرات و جامعه اطلاعاتی؛

پروژه تبدیل موفق و پیاده‌سازی به کندی پیش رفت/یکپارچگی و همگرایی شعار مخابرات در سال 93

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: در پروژه تدوین تا حدودی موفق ولی در پیاده‌سازی موفق نبوده‌ایم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، پوررنجبر، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در مراسم گرامیداشت روز جهانی مخابرات و جامعه اطلاعاتی که در 20 اردیبهشت 93 برگزار شد گفت: تقریباً از سال 91 ، موضوعی را شروع  کردیم و 2 پروژه یا 3 پروژه بیشتر نداشتیم یک بخش تدوین استراتژی که خروجی آن تحول مخابرات ایران و دوم تدوین که ادامه‌اش اجرا بود و سوم با به دنبال تدوین و اجرا که تأمین منابع مالی است نیروی انسانی و آماده‌سازی فضا برای انجام و پیاده‌سازی استراتژیک است.
 
وی با اشاره به اینکه در خصوص تحولات مخابرات زیاد صحبت شده است، گفت: سال 91 به تدوین گذشت و اعتقاد داشتیم سازمان‌ها مثل موجودات زنده حیاتشان حفظ شود و نمی‌شود یک سازمان به حیات خود ادامه ندهد.
 
پوررنجبر در اظهار کرد: وقتی به مخابرات رسیدم متوجه شدم از یک چیزی نگران هستند، پراکندگی، که هنوز حاکم بر سازمان است به استراتژیک رسیدیم و ما قول دادیم که در سال 91 تدوین تمام و در سال 92 به اجرا برسد اما در سال 92 موفق نبوده و کار به کندی پیش رفت.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در ادامه گفت: امروز شرکت مخابرات ایران دارایی‌های بزرگی دارد و می‌تواند به آینده‌ای روشن برسد.
 
پوررنجبر در خصوص پیاده‌سازی پروژه‌های مخابراتی اظهار گله‌مندی کرد و گفت: در حوزه پیاده‌سازی از خودمان گله‌مند هستیم، در پیاده‌سازی نقصی دیده می‌شود.
 
**مخابرات ایران که مدعی پیشرو و هدایت‌گر است باید حرکت کند و به پیشرفت برسد
 
پوررنجبر تصریح کرد: مخابرات سرعت گرفته و تغییر کاهش درآمد شاید موجب کاهش کارآیی در سرعت آن شود که در فروردین سال 93 در مجمع استانی به این قضیه پی بردیم.
 
وی افزود: در پیاده‌سازی استراتژی ما مقصر نیستیم لذا در پروژه تدوین تا حدودی موفق بودیم و در پیاده‌سازی موفق نبودیم چرا که افتتاحی که امروز صورت گرفت باید از سال 92 انجام می‌شد.
 
پوررنجبر ادامه داد: شرکت مخابرات نه تنها از کشورهای توسعه یافته کمتر ندارد بلکه قابل پیشرفت و توانایی رسیدن به پروژه‌های بیشتر را دارد لذا اعتقاد دارم سال 93 را با شعار یکپارچگی و همگرایی مجدداً پیمان ببندیم و عملیاتی کنیم.  بحث یکپارچگی امروز کاری است که ما در نظام تدوین استراتژی برای عملیاتی شدن به آن نیاز داریم.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم مخابرات یکپارچه را ساماندهی کنیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.