سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انعکاس نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه از رادیو تهران

شبکه رادیویی تهران در بخش های مختلف خبری از ساعت 10 تا 20 آخرین اخبار و رویدادهای دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه را انعکاس می دهد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی رادیو تهران؛ دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه، تجهیزات پارکی و صنایع وابسته امروز در بوستان گفت‌وگو افتتاح شد، شبکه رادیویی تهران با مشارکت سازمان پار ها و فضای شهر تهران از ساعت 10 صبح در بخش های خبری متعدد این رویداد بین المللی را انعکاس می دهد.

این برنامه با هدف آشناکردن شهروندان با مزایا و اثرات مثبت گیاهان در بهبود محیط زیست شهری، ترویج فرهنگ گیاه پروری و جلب مشارکت های مردمی در افزایش سرانه فضای سبز و حفظ حراست از محیط زیست تهیه و پخش می شود.

در این برنامه ضمن گفت وگو با مسئولان و بازدیدکنندگان، به بهانه برگزاری نمایشگاه با کارشناسان حوزه های مختلف در بخش های رفتاری، پزشکی و فرهنگی نیز مصاحبه می شود.

در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه، 134 تولید کننده داخلی و 34 شرکت خارجی در دو مجموعه سرپوشیده و باز طی 5 روز آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

دوازدهمين نمايشگاه بين‌المللي گل و گياه، تجهيزات پارکي و صنايع وابسته، از امروز، 29 ارديبهشت لغايت جمعه 2 خرداد از ساعت 10 صبح تا 21 شب در محل دائمي نمايشگاه‌هاي تخصصي شهرداري تهران برگزار مي‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: نمایشگاه ، گل ، گیاه ، پارکی ، بخش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.