سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدیر از نفرات اول اختتامیه دومین جشنواره مشکات

مدیر اداره آموزشهای شهروندی منطقه یک گفت: از نفرات اول اختتامیه منطقه‌ای دومین جشنواره مشکات در محورهای 12 گانه امروز تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، بی‌نظیر سیاوشی گفت: دومین جشنواره مشکات منطقه‌ای با بیش از 32 هزار اثر در محورهای 12 گانه امروز در آمفی‌تئاتر سرای محله دارآباد به کار خود پایان داد.
 
وی بیان کرد: این جشنواره با حضور قائم مقام شهرداری منطقه، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه یک، شهرداران،‌مدیران و کارشناسان اجتماعی نواحی دهگانه، مسئولین خانه‌های علم و زندگی، نیروهای تسهیلگرا نواحی و شهروندان منطقه یک  انجام شد.
 
سعید کارگران معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه یک در ادامه اظهار داشت: فرهنگ‌سازی از دروازه آموزش ورود می‌کند و از راه آموزشهای شهروندی به مقبولیت و پذیرش عمومی و تحولات رفتاری در بین مردم می‌انجامد و این مهم از طریق جشنواره مشکات زمینه‌ای برای جلب مشارکت بیشتر را در شهروندان منطقه فراهم می‌کند.
 
وی تصریح کرد: ارائه بیش از 32 هزار اثر در محورهای 12 گانه جشنواره مشکات نشان می‌دهد که آموزشهای شهروندی گام مؤثر مفیدی را در جهت آموزشهای شهری و شهروندی برداشته است.
 
وی افزود: در بین مناطق 22 گانه شهرداری تهران برگزاری اختتامیه منطقه‌ای جشنواره مشکات تنها در منطقه یک اتفاق افتاده است و این امر بسیار مهم (جذب و ایجاد مشارکت شهروندان) بر دوش معاونت اجتماعی و فرهنگی قرار داشت و از نتایج آن سازمانهای مسئول در شهرداری تهران بهره‌مند خواهند شد.
 
کارگران بیشترین آثار جمع‌آوری و داوری شده در جشنواره مشکات را در محور محیط زیست دانست و افزود: منطقه یک با در دست داشتن دبیرخانه محیط زیست جشنواره مشکات، داوری 120 هزار اثر از مناطق 22 گانه را بر عهده داشته است و این مهم با کار و تلاش مضاعف همکاران در اداره آموزشهای شهروندی، نیروهای تسهیلگر منطقه و نواحی در دبیرخانه محیط زیست به انجام رسیده است.
 
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه یک اذعان کرد: جشنواره مشکات به عنوان چراغ راه آموزشهای شهروندی توانست تعاملی بنیادین را بین شهرداری تهران و شهروندان فراهم کند. در پایان این اختتامیه منطقه‌ای از 60 نفر از نفرات برتر در محورهای 12 گانه فرهنگ آپارتمان نشینی فضای سبز شهری، سبک زندگی و الگوی مصرف، اتوبوس و حمل و نقل عمومی،‌مترو حمل و نقل عمومی، تاکسی و حمل و نقل عمومی، محیط زیست، پسماند و پاکیزگی محله، شهر زیبا، فرهنگ ترافیک، شهر و بحران‌های طبیعی، ایمنی و پیشگیری از حوادث شهر و در سه گروه سنی: کودک، نوجوان و بزرگسال و در قالب‌های نقاشی، عکاسی، خاطره، داستان کوتاه، تصویربرداری، کاریکاتور، ایده خلاقانه، پوستر آموزشی و موارد دیگر تقدیر به عمل آمد.
 
کارگران خاطرنشان کرد: در بین شهروندان شهرداری منطقه یک 3 نفر در محورهای محیط زیست شهری، پسماند و پاکیزگی محله، فضای سبز شهری و 2 نفر در محور مترو حمل و نقل عمومی در بین کل مناطق 22 گانه نفر برتر شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اختتامیه ، مشکات ، منطقه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.