سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آيت‌الله يزدی:

هيچ كس نبايد به بهانه‌های مختلف از زير بار قانون شانه خالی كند

رئيس جامعه مدرسين گفت: قانون برای همه یکسان است و هيچ كس نبايد به بهانه‌های مختلف از زير بار آن شانه خالی كند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "آيت‌الله محمد يزدی" در ديدار مهندس محمد دلبری، شهردار قم با تاکید بر لزوم پایبندی همگان به قانون، اظهارداشت: قانون برای همه یکسان است و هيچ كس نبايد به بهانه‌های مختلف از زير بار آن شانه خالی كند.
 
وي با اشاره به این که در اجرای برنامه‌ها و طرح‌های شهری ممكن است برخي افراد ناراضی باشند، تصریح کرد: در انجام کارها نبايد به حرف كسي غير از قانون گوش فرا داد، هرچند بعضي هم ناراضي باشند.
 
رئيس جامعه مدرسين حوزه با بيان اين كه همواره بايد منافع عمومی را بر منفعت شخصی و خصوصی ترجيح داد، ابراز داشت: در گذشته بعضی قسمت‌های برخی مساجد را هم به خيابان اختصاص داده‌اند تا منفعت عمومی تامين شود.
 
آیت الله یزدی ادامه داد: زماني كه كاري مستند به قانون بوده و بر منوال شرعی و قانونی انجام شود، نبايد به اعتراضات كسانی كه منفعت شخصی را دنبال می‌كنند، توجه داشت.
 
وی در پایان با اشاره به اقدامات شهرداری قم، خاطرنشان كرد: در این اقدامات نبايد در اجرای طرح های شهری به اعتراضاتی كه منفعت شخصی را مد نظر قرار دارند، توجه کرد.           
 
در ابتدای این دیدار، دلبری، شهردار قم با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های شهرداری، حفظ پیوست فرهنگی بلوار پیامبر اعظم(ص) و پرهیز از تجاری فروشی در محدوده این مسیر را از اولویت‌های شهری اعلام کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.