سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هوشمند: در مسابقات بوشهر نبودیم ولی در محمودآباد هستیم

تیم ملی والیبال ساحلی نوجوانان کشورمان خود را برای حضور در المپیک چین آماده می‌کند.

مازیار هوشمند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: کارمان برای کسب نتایج قابل قبول و خوب در المپیک بسیار سخت است، چون برنامه هایمان را بدون حضور نفرات اصلی و از صفر شروع کردیم.

مربی تیم ملی والیبال ساحلی نوجوانان تصریح کرد: در حال حاضر والیبال ساحلی در میان بازیکنان تخصصی شده یعنی یک نفر باید توپ گیر و تمام کننده و فرد دیگر دفاع کننده باشد.

وی گفت: نفرات حاضر در اردوهای تدارکاتی تیم ملی از نظر قدی مشکل ندارند ولی برای رسیدن به آمادگی مطلوب جهانی نیاز به تلاش بیشتری داریم به طور کلی ابزار کم داریم.

هوشمند در خصوص عدم حضور تیم ملی نوجوانان در مسابقات قهرمانی کشوری والیبال ساحلی بوشهر اظهار داشت: من به عنوان مربی علاقه‌مند به حضور تیم در این رقابت ها بودم اما مسوولان کمیته ساحلی اعلام کردند که شرکت نکنید بهتر است من احساس می کنم علت مخالفت آنها به خاطر هزینه ها و مسائل مالی بود.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام شده در مسابقات قهرمان کشوری والیبال ساحلی قرار است از ششم خرداد ماه در محمودآباد برگزار شود شرکت خواهیم کرد. حضورمان در این رقابت ها سطح عملکرد ملی پوشان را بالاتر می برد.

مربی تیم ملی والیبال ساحلی خاطرنشان کرد: رده سنی نوجوانان ساحلی باز با تیم های رده سنی بزرگسالان بازی کنند به نفع ماست چون بهتر به نقاط قوت و ضعف خود پی می برند.

انتهای پیام/
برچسب ها: والیبال ، ساحلی ، تیم ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.