سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل کار گروه تخصصی بافت های فرسوده / تشکیل کمیته ای جهت تخصیص وام های نوسازی در بافت های فرسوده

در نشست هماهنگی هماهنگی سازمان نوسازی شهر تهران و شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایرا ، بر ضرورت تشکیل کار گروه تخصصی بافت های فرسوده تاکید شد .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران نخستین جلسه هماهنگی میان سازمان نوسازی شهر تهران و شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران در سال 93 با حضور محمد سعید ایزدی، معاون وزیر راه و شهرسازی و ریاست شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران؛ عباداله فتح اللهی، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران؛ علیرضا ابلقی، معاون ساماندهی و توسعه نوسازی شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی، مجید روستا، عضو هیأت مدیره این شرکت و جمعی دیگر از معاونان و مدیران طرفین برگزار شد.

همچنین در این جلسه ابعاد مختلف نوسازی بافت های فرسوده، سیاست ها و برنامه های شهرداری تهران و دولت در این زمینه، راهکارهای رفع موانع و مشکلات و تسریع در روند نوسازی مورد بحث و بررسی  قرار گرفت.

بر این اساس ، مقرر شد ستادی با عنوان  "ستاد مرکزی نوسازی" به جهت همسویی با سند ملی نوسازی بافت های فرسوده تشکیل و دبیرخانه این ستاد در سازمان نوسازی شهر تهران مستقر شود.

بر اساس این گزارش ،  تشکیل کار گروه تخصصی بافت های فرسوده به منظور تدوین برنامه عملیاتی نوسازی بافت های فرسوده با مشارکت اعضاء ذیربط و تشکیل کمیته ای جهت تخصیص وام های نوسازی در بافت های فرسوده و ارائه برنامه عملیاتی مدون طی یک ماه آتی از دیگر مصوبات این جلسه بود.

در این نشست مقرر شد جلساتی به منظور هماهنگی جهت اجرای پروژه پایلوت در محله سیروس واقع در منطقه 12 شهرداری تهران با حضور نمایندگان طرفین تشکیل شود و هماهنگی و برنامه ریزی های لازم با دبیرخانه کلانشهرهای کشور به منظور برگزاری نشست یکروزه با محوریت وزارت کشور، وزارت مسکن و شهرداری تهران با حضور نهادهای مرتبط در نیمه دوم خرداد ماه صورت گیرد.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: کار گروه ، بافت ، فرسوده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.