سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز

مردم رامشیر، همچنان چشم انتظار خانه دار شدن

با توجه به اینکه پیمانکار پروژه مسکن مهر رامشیر، بیش از 90% تسهیلات بانکی را به منظور اتمام پروژه دریافت نموده، اما تا کنون پرژه نا تمام مانده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ پیمانکار پروژه مسکن مهر رامشیر علی رقم اینکه بیش از 40 میلیارد ریال و به عبارتی بیش از 90% تسهیلات بانکی را به منظور اتمام پروژه دریافت نموده، اما تا کنون پرژه نا تمام مانده است.

سرپرست فرمانداری رامشیر در جلسه ای که به منظور بررسی مسکن مهر شهرستان برگزار شد، گفت: متاسفانه پروژه مسکن مهر 200 واحدی رامشیر علی رقم گذشت گذشت 4 سال از شروع پروژه همچنان ناتمام مانده است.

عبدالرضا نوری در این جلسه که با حضور رئیس اداره راه و شهرسازی و چند تن از مسئولان برگزار شد با بیان اینکه یکی از مشکلات عمده در عدم بهره برداری از پروژه مسکن مهر شهرستان رامشیر عدم اجرای تعهدات از سوی پیمانکار بوده است، گفت : عدم اتمام پروژه از سوی پیمانکار در زمان مقرر و نیز ایجاد تورم در کشور باعث شد تا پیمانکار در اجرای تعهدات خود ناتوان بماند و علی رقم اینکه بیش از 90% تسهیلات بانکی را به منظور اتمام پروژه دریافت نموده، اما تا کنون پرژه کمتر از 70 % پیشرفت فیزیکی داشته است.

نوری افزود: با تمام این مشکلات و عدم قدرت مالی مردم هم اکنون با محاسبات صورت گرفته از سوی اداره راه و شهرسازی، مقرر شده متقاضیان سهم آورده خود را از 70 میلیون ریال به 180 میلیون ریال افزایش دهند و این امر نه تنها هیچ کمکی به اتمام پروژه نخواهد کرد، بلکه موجب نارضایتی بیشتر مردم خودهد شد.

وی در این خصوص اظهار داشت: با رایزنی هایی که با اداره کل و راه و شهرسازی استان خواهیم داشت، تمام تلاش خود را جهت حذف افزایش سهم آورده مردم ،از 70 میلیون ریال به 180 میلیون ریال به کار خواهیم برد.

گفتنی است پروژه مسکن مهر 200 واحدی رامشیر در سال 1389 کلید خورد و قرار بود در طی 13 ماه به بهره برداری برسد که همچنان نا تمام مانده است./ش/ن

برچسب ها: رامشیر ، مسکن ، مهر ، ناتمام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.