سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

تبدیل اقتصاد مقاومتی به گفتمان و باور عمومی

مدیر ارشد وزارت اطلاعات گفت: اقتصاد مقاومتی که فرمان مقام معظم رهبری در برون‌رفت از مشکلات و چالش‌های اقتصادی کشور است باید به گفتمان و باور عمومی تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ مدیر ارشد وزارت اطلاعات امروز در جلسه تبیین اقتصاد مقاومتی در جمع مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی اردبیل اظهار داشت: در بالندگی نظام اسلامیبا وجودهمه شیطنت‌ها و مشکلاتی که دشمنان بر سر راه ما قرار داده‌اند امروز به برکت خون شهدا به بسیاری از اهداف و آرمان‌ها دست پیدا کردیم اما متناسب با وضعیت و شرایط اقتصادی موجود که از اهم مشکلات کشور است باید در رفع موانع و گره‌های کور اقدام لازم را انجام دهیم.

وی گفت: فرمان اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری باید جزو اولویت‌های مدیران نظام اسلامی باشد و در سال 93 هیچ موضوعی مهم‌تر از اجرای فرمان اقتصادی مقام معظم رهبری برای سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها وجود ندارد.

مدیر ارشد وزارت اطلاعات یادآور شد: معتقدیم رمز برون‌رفت از مشکلات فعلی کشور اجرای دقیق این فرمان است و نباید در حوزه عمل و اجرا این فرمان معظم‌له مورد بی‌مهری و بی‌توجهی قرار گیرد و به بایگانی سپرده شود بلکه بهتر است در حرکت بالنده همه وزارتخانه‌هابرای تحقق اقتصاد مقاومتی حرکت کنند.

وی افزود: در نشست‌هایی که با مدیران اجرایی و نمایندگان مجلس داشتیم تلاش می‌کنیم تا موانع و مشکلات قانونی در مسیر اجرای این فرمان مهم رهبر معظم انقلاب را رفعکنیم اما در وضعیت کنونی زیرساخت‌های اداری کشور مناسب اجرای این فرمان نیست و این مشکلات را به نمایندگان مجلس منعکس کردیم تا با حذف قوانین زائد تلاش کنند تا دولت در حوزه اجرا بتواند شایسته و مطلوب ورود پیدا کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، اقتصاد ، مقاومتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.