سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

لزوم انجام برنامه های پژوهشی در راستای بهره برداری درست از منابع طبیعی

هدف منابع طبیعی حمایت از برنامه های پژوهشی و ارتقای علمی افراد برای استفاده بهتر و منطقی‌تر از منابع طبیعی برای جلوگیری از ضایع شدن این ثروت عظیم کشور است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت: از پایان‌نامه‌های دانشجویان در مقاطع دکترا و کارشناسی ارشد در حوزه منابع طبیعی حمایت می‌کنیم.

اسکندری افزود : متأسفانه استفاده از منابع طبیعی بدون توجه به ظرفیت آن و بدون رعایت اصول منطقی و علمی صورت می‌پذیرد.

وی ادامه داد : هدف منابع طبیعی ارتقای علمی افراد برای استفاده بهتر و منطقی‌تر از منابع طبیعی برای جلوگیری از ضایع شدن این ثروت عظیم کشور است.

این مسئول عنوان کرد: منابع طبیعی استفاده از پایان‌نامه‌های دانشجویان در مقاطع دکترا و کارشناسی ارشد در حوزه منابع طبیعی را در برنامه‌های خود قرار داده و سال گذشته نیز در این راستا هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان افزود: بدیهی است پس از مطالعه و بررسی پایان‌نامه‌های دانشجویان از خروجی آنها استفاده می‌کنیم.

اسکندری ادامه داد: متأسفانه چون در اکثر دانشگاه‌های استان زنجان رشته‌های مربوط به حوزه منابع طبیعی بسیار کم است امکان استفاده از پایان‌نامه‌های دانشجویان در زمینه منابع طبیعی وجود ندارد.

وی خاطر نشان کرد :از آنجا که در دانشگاه آزاد ابهر رشته‌های مربوط به حوزه منابع طبیعی وجود دارد اعلام حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویان را به این مسئولان دانشگاه پیشنهاد  کرده ایم./س
برچسب ها: برنامه ، پژوهش ، منابع ، طبیعی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.